سرویس: اخبار شهرستان 22:07 - جمعه 25 فروردین 1396

امام‌جمعه نصرآباد:

هدف انتخابات ایجاد حق و اجرای عدالت است

حجت الاسلام کمال دشتی گفت: هدف انتخابات ایجاد حق و اجرای عدالت است و سرنوشت کشور با انتخابات تعیین می شود.

به گزارش اصفهان شرق، امام‌ جمعه نصرآباد در خطبه های نماز جمعه این هفته یکی از راه های کسب تقوا را شبیه شدن به آقا امام زمان علیه السلام بر شمرد و گفت: لازمه این مهم ارتباط و اتصال با ان حضرت است که یکی از این راه‌ها قرائت زیارت یاسین است.

حجت الاسلام کمال دشتی ادامه داد: در فرازی از این زیارت امام زمان را شاهد می گیریم که ائمه حجت خدا هستند، در رابطه با ضرورت وجود امام دلایل مختلفی وجود دارد یکی از این دلایل دلیل لطف است یعنی لطف و محبت خداوند متعال اقتضا می‌کند جامعه ای که پیچیده و پر از مشکلات است به حال خود رها نشود و رهبر و راهنمایی از طرف خدا برای آن منصوب شود.

وی افزود: از جمله شواهد عقلی درباره لزوم وجود امام خود عقل است، وقتی خداوند برای ایجاد هماهنگی بین قوا و حواس در بدن عقل را قرار می دهد. مگر می‌شود جامعه را بدون رهبر و راهنما رها کند.

امام‌جمعه نصرآباد در ادامه مبحث خانواده مهدوی تصریح کرد: اگر می‌خواهیم جامعه ما پاک و به دور از فساد و گناه باشد باید خانواده‌ها مهدوی شود.

حجت الاسلام کمال دشتی با بزرگداشت سالروز شهادت یکی از فرماندهان حماس خاطرنشان کرد: سیاست ترور شکست خورده است، وقتی کسی توان ندارد از راه حل سیاسی صلح و صفا را ایجاد کند به ترور رو می‌آورد.

وی با تقبیح حمله موشکی امریکا به سوریه گفت: طبق موازین سیاست بین الملل هیچ کشوری حق ندارد به کشوری که دارای حکومت مستقل و پا برجاست حمله کند، آن هم به بهانه واهی و حمایت برخی از کشورها از جمله فرانسه و انگلیس و عربستان اما ایران و روسیه آن را محکوم کردند و قطعنامه صادره نیز توسط روسیه وتو شد.

 ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران از دیگر مناسبت هایی بود که امام جمعه نصرآباد پیرامون آن صحبت کرد و از مکتبی و متعهد و قدرتمند بودن به عنوان شاخصه های اصلی ارتش جمهوری اسلامی ایران یاد کرد و افزود: اولین نیروی نظامی که به انقلابیون پیوست و از امام حمایت کرد ارتش بود و برخورد حکیمانه امام و رهبری با این نیرو نشان از اهمیت و وفاداری آن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارد.

امام‌جمعه نصرآباد با اشاره به مراسم معنوی اعتکاف گفت: اعتکاف یکی از رویش های انقلاب اسلامی است که به خیر و خوبی امسال هم برگزار شد و در کشور بیش از ۶۵ درصد شرکت‌کنندگان را جوانان تشکیل می دادند که این تعداد در نصرآباد بسیار بیشتر بود و اکثر شرکت کنندگان جوان بودند.

حجت الاسلام کمال دشتی در ادامه افزود: هدف انتخابات  ایجاد حق و اجرای عدالت است و سرنوشت کشور با انتخابات تعیین می شود. انتظار نیروهای انقلابی و رهبر فرزانه انقلاب این است که دولتی سر کار بیاید انقلابی و کارآمد که چشمانش به اشاره رهبری باشد.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.