سرویس: جهادومقاومت 09:25 - شنبه 26 فروردین 1396

مدیرکل بنیاد شهید استان اصفهان:

ایثار شهدای مدافع حرم در تاریخ ماندگار است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان گفت: ایثار شهدای مدافع حرم در تاریخ ماندگار است و روز به روز ستاره درخشان ایثار و شهادت در جمهوری اسلامی به برکت این شهدا پررنگ‌تر خواهد شد.

به گزارش اصفهان شرق، داریوش وکیلی در اصفهان اظهارکرد: در کشورهای دیگر روز پدر در زمانی متفاوت نامگذاری شده است ولی در کشور ما به یمن سالروز ولادت مولای متقیان امام علی(ع) این روز به این نام مزین شده است.

وی با اشاره به نقش والای پدر در بنیان خانواده و نقش پدران شهدا در جبهه ایثار افزود: بنیاد شهید در این روز از شهدا و پدرانی که آسمانی شدند و حق بزرگی بر گردن ما دارند، مراسم بزرگداشتی را در گلستان شهدا برگزار کرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان گفت: ایثار شهدای مدافع حرم در تاریخ ماندگار است و روز به روز ستاره درخشان ایثار و شهادت در جمهوری اسلامی به برکت این شهدا پررنگ‌تر خواهد شد.

وی با اشاره به شهدای مدافع حرم خاطرنشان کرد: اکنون تعداد شهدای مدافع حرم در کشورمان از یک‌هزار شهید فراتر رفته و ما مدیون همه عزیزان و خانواده‌های آنان هستیم.

وکیلی اذعان داشت: مدافعان حرم در سوریه راهی را ادامه می‌دهند که برای کشور عزت و افتخار آورده است؛ این بسیجیان بودند که در جبهه‌ها نقش‌آفرینی کردند و ما هم به همین واسطه افتخار می‌کنیم که بسیجی هستیم.

وی ادامه داد: در زمان دفاع مقدس، ارتش، سپاه و نیروهای دیگر حضور بسیار تأثیرگذاری داشتند، اما حضور بسیج در آن زمان فرهنگ ایثار و شهادت را پررنگ کرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان بیان داشت: بسیج آبروی کشورمان است و هر فرد بسیجی باید به بسیجی بودن خود افتخار کند.

انتهای پیام/فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.