سرویس: اخبار شهرستان 23:37 - پنجشنبه 24 فروردین 1396

با غروب پانزدهم ماه رجب؛

پایان سه روز راز و نیاز خالصانه در خلوتی عاشقانه با معبود در شرق اصفهان/ تصاویر

بندگان عاشق عشق و معرفت شامگاه پنجشنبه مصادف با پانزدهم ماه مبارک رجب؛ پس از سه شبانه روز خلوت عاشقانه و راز و نیاز با معبود و تمرین خودسازی، با سینه ای فراخ و قلبی مملو از نور، آرامش و معنویت اعتکاف رجبیه در مساجد شرق اصفهان را به پایان رساندند.

به گزارش اصفهان شرق، ماه رجب ماه بزرگ خدا یکی از ماه های حرام و بسیار با فضیلت است که با فرارسیدن آن بندگان عاشق و مخلص خدا لبریز شور و شعف می شود در کتب دینی از ائمه معصومین برای ماه رجب فضیلت های بی شماری را ذکر و اعمالی را برای تقرب به معبود بی همتا توصیه شده است از جمله این اعمال اعتکاف ایام البیض است.

اعتکاف را موسم بازگشت به حریم کبریایی پروردگار و فرصتی برای زدودن ناپاکی‌ها از دل مؤمنان خداجو  می دانند که هر ساله با معنویت خاصی جوانان زیادی را مشتاق خود کرده و در میعادگاه مومنان گرد هم می آورد.

مراسم معنوی اعتکاف ایام البیض رجب که از سحرگاه سیزدهم این ماه با حضور با شکوه زنان و مردان مؤمن و خداجوی شرق اصفهان به ویژه جوانان و بانوان پاک طینت در مساجد شروع شده بود پس از سه روز عبادت و راز و نیاز خالصانه به درگاه معبود بی همتا در غروب پانزدهمین روز رجب با روح و جسمی پاک از پلشتی های دنیوی و امید به لطف بیکران الهی به پایان رسید.

در ادامه تصاویری از این مراسم بی نظیر را مشاهده می کنید:

روستای قلعه امام مسجد ابوالفضل
روستای اشکهران مسجد ابوالفضل 
زوستای قورتان مسجد امام حسن عسکری(ع)
روستای قورتان مسجد حضرت ابوالفضل خواهران
انتهای پیام/
دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.