اصفهان شرق

30 فروردین ماه پایان مهلت ثبت‌نام دانش‌آموزان استعدادهای درخشان

کدخبر: 130769
1396/01/25 در ساعت 18:00

به گزارش اصفهان شرق، ابراهیم غلامرضایی  اظهارکرد: مرحله تکمیلی ثبت‌نام‌شدگان سال تحصیلی 97-96 از روز چهارشنبه 16 فروردین ماه تا ساعت 24 روز پنجشنبه 31 فروردین ماه از طریق سایت azmoon.medu.ir برگزار می‌شود.

وی افزود: افرادی که  مرحله اول آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان ثبت‌نام کرده‌اند باید از روز چهارشنبه 16 فروردین تا ساعت 24 روز پنجشنبه 31 فروردین ماه 96 با مراجعه به سامانه ثبت‌نام آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان سال تحصیلی 97-96 بنابر اعلام قبلی و برنامه‌ریزی صورت گرفته نسبت به واریز وجه ثبت‌نام اقدام کنند.

رئیس اداره پرورش استعدادهای درخشان و پژوهشگران جوان اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان تصریح کرد: داوطلبان در بازه زمانی اعلام شده با ورود به سایت  azmoon.medu.ir با انتخاب کلید پرداخت الکترونیکی ثبت‌نام خود را تکمیل کنند.

وی تأکید کرد: عدم مراجعه به سامانه جهت واریز وجه، به منزله انصراف از ثبت‌نام بوده و کارت ورود به جلسه برای این دسته از داوطلبان، صادر نخواهد شد.

غلامرضایی از روند مرحله تکمیلی ثبت‌نام‌شدگان آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان سال تحصیلی 97-96 ابراز رضایت کرد و گفت: تاکنون 80 درصد از افراد نسبت به واریز وجه ثبت‌نام اقدام کردند و در صورت ادامه همین روند نیازی به تمدید این مرحله نیست.

رئیس اداره پرورش استعدادهای درخشان و پژوهشگران جوان اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در پایان گفت: همچنین بعد از پایان این مرحله به زودی و پس از چند روز کارت ورود به جلسه افراد بر روی سایت قرار خواهد گرفت و آزمون در تاریخ 96/2/14 برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/فارس