سرویس: سیاسی 14:10 - جمعه 25 فروردین 1396

رییس کمیته امنیتی ستاد انتخابات کشور

ستادهای انتخاباتی تبلیغات خود در فضای مجازی ساماندهی کنند

رئیس کمیته امنیتی ستاد انتخاباتی کشور تصریح کرد: ستادهای تبلیغاتی نامزدها مکلفند تبلیغات خود را در فضای مجازی ساماندهی کنند.

به گزارش اصفهان شرق، حسین ذوالفقاری پس از بازدید ستاد انتخابات در جمع خبرنگاران با اشاره به نحوه تبلیغات کاندیدای انتخابات در فضای مجازی با بیان اینکه دستورالعمل کاملی درباره تبلیغات در فضای مجازی تهیه و به استان‌ها ابلاغ شده است، اظهار کرد: هرکدام از ستادهای انتخاباتی کاندیداها که می‌خواهند کار تبلیغاتی انجام دهند باید بر اساس دستوالعمل‌، کانالی را که می خواهند در فضای مجازی ایجاد کنند با شناسه مشخص باشد.

وی خاطر نشان کرد: چنانچه در این کانال‌ها مطالبی نوشته شوند مسئولین مستقیما متوجه آن ستاد انتخابات در حال انجام کار تبلیغاتی است. چنانچه خارج کانال مذکور و در سایر سایت‌ها و کانال‌های دیگری هم از این کاندیدا و ستاد انتخاباتی او مطالبی منتشر شود باید بلافاصله درباره آن اظهار نظر و مشخص کند که مطالب مطرح شده متعلق به آنان است یا خیر.
ذوالفقاری تاکید کرد که چنانچه  مطالب مطرح شده در فضای مجازی مربوط به ستاد انتخاباتی کاندیدا نباشد آن ستاد باید سریعاً طی اطلاعیه‌ای مطالب منتشر شده را تکذیب کند.
رییس کمیته امنیتی ستاد انتخابات کشور در پایان با تاکید بر اینکه ستاد  انتخاباتی نامزدها مکلف هستند تبلیغات خود را در فضای مجازی ساماندهی کنند درباره اینکه آیا تاکنون تخلفاتی و جود داشته است، گفت: مواردی جزئی از سوی کمیته قضایی مشاهده شده است و قطعا با تخلفات و جرایم برخوردهای لازم صورت خواهد گرفت.
انتهای پیام/گرداب

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.