سرویس: اجتماعی 11:50 - جمعه 25 فروردین 1396

مدیرکل آموزش و پرورش:

تعلیم و تربیت باید به جامعه و محیط باز منتقل شود/وضعیت قابل قبول آموزش و پرورش استان اصفهان

قائدیها گفت: تعلیم و تربیت باید در جامعه، محیط باز و فضای بیرونی آورده شده و به دنبال آن دیدگاه ها و شیوه تعاملات تغییر کند.

به گزارش اصفهان شرق، مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان در گردهمایی توانمندسازی و دانش افزایی با حضور بانوان اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان اظهار کرد: آموزش و پرورش به تنهایی در مباحث تعلیم و تربیت تصمیم گیرنده نیست بلکه بسیاری از دستگاه های دیگر می توانند در این مسیر و فرایند تاثیرگذار باشند.

محمد حسن قائدیها افزود: ارتباط ما در آموزش و پرورش با سرمایه انسانی بوده و به همین دلیل ظرافت ارتباط در مقایسه با دیگر ارگان ها بسیار متفاوت  است.

وی با اشاره به ویژگی های فرایند تعلیم و تربیت، عنوان کرد: اولین ویژگی تعلیم و تربیت در حرکت بودن و غیرقابل تعطیل بودن آن و دومین ویژگی مرتبط بودن با انسان و روح آن ها است، بنابراین نیاز به ساختارشکنی داریم.

مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان در ادامه گفت: تعلیم و تربیت باید در جامعه، محیط باز و فضای بیرونی آورده شده و به دنبال آن دیدگاه ها و شیوه تعاملات تغییر کند.

قائدیها تاکید کرد: در طول چند سال گذشته تلاش های صورت گرفته برای تصمیم گیری بر مبنای نیازهای واقعی سازمان بوده است که یکی از این نیازهای اساسی، آموزش کارکنان برای آگاهی از چگونگی برقراری ارتباط با یکدیگر است.

وی تصریح کرد: وضعیت ما در حال حاضر  با توجه به شرایط و با در نظر گرفته واقعیت ها، خوب بوده  و استان اصفهان در بسیاری از شاخصه ها وضعیت قابل قبولی دارد که حاکی از توانمندی کارکنان اداره کل است.

انتهای پیام/دانا

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.