سرویس: جهادومقاومت 16:14 - پنجشنبه 24 فروردین 1396

حجت الاسلام طائب:

بزرگداشت مدافعان حرم در امتداد پاسداشت عاشورای حسینی است

مسئول قرارگاه عمار، برگزاری آیین های بزرگداشت مدافعان حرم را مانند برپایی برنامه های تعظیم و پاسداشت عاشورا دانست.

به گزارش اصفهان شرق، حجت الاسلام و المسلمین مهدی طائب شامگاه چهارشنبه، در حاشیه آیین جبهه جهانی مقاومت در مصلی بقیه الله الاعظم(عج)، اظهار کرد: همانطور که حضرت اباعبدالله (ع) پس از حرکت خود برای شکستن جبهه باطل و ظهور جبهه حق به شهادت رسیدند و خون مطهر ایشان موجب روشن شدن حقیقت و منتشر شدن آن پیام آن در جامعه اسلامی شد حرکت مدافعان حرم نیز باعث حاصل شدن بسیاری از توفیقات برای امت اسلامی گردید.
وی با تأکید بر اینکه حرکت مدافعان حرم همانند قیام عاشوراست خاطرنشان کرد: حرکت مدافعان حرم چون لبه تیز تیغی گردن و گلوی عامل اصلی همه این انحرافاتت یعنی صهیونیسم جهانی را نشانه رفته است.
مسئول قرارگاه عمار، با بیان اینکه گرچه امروز این قیام در سوریه است اما باید پیام آن به نقاط دیگر صادر شود گفت: اگر درباره این حرکت صحبت نشود این قیام در سوریه می ماند که نتیجه ای نمی دهد اما باید اصل و هدف این حرکت بیان شود تا در اثر جاری شدن نهرهای حرکت عاشورایی و پیوستن به سیل در شام، بتواند نجاست صهیونیسم را برای همیشه از تاریخ پاک کند.
طائب تصریح کرد: همانطور که برپایی محافل و جلسات عاشورایی توانست پیام قیام آن حضرت را به همه جا صادر کند برگزاری مجالس بزرگداشت مدافعان حرم نیز می تواند به پویایی این حرکت یاری رساند.
وی در خصوص برخی شبهات نسبت به مدافعان حرم بیان کرد:‌ همانگونه که نسبت به حرکت امام حسین(ع) اتهامات پوچی در آن زمان مانند تمایل امام به حکومت و….. وارد می کردند اما سپس حقانیت حرکت حضرت به واسطه حضور راوایان امین و رهبران راستینی چون امام سجاد (ع) و حضرت زینب(س) اثبات شد امروز نیز واهی بودن شبهات پیرامون حرکت مدافعان حرم به علت حضور مقام معظم رهبری بر همگان روشن شده است.
آیین جبهه جهانی مقاومت به عنوان یکی از برنامه های نخستین جشنواره فرهنگی هنری مدافعان حرم که به همت فرهنگسرای معراج سازمان فرهنگی ورزشیی شهرداری کاشان در حال اجراست با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین طائب در مصلی بقیه الله الاعظم(عج) این شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام/صاحب نیوز

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.