سرویس: غیر تولیدی » نقلی 16:14 - چهارشنبه 30 بهمن 1392

سپاهان تکلیف مس را یکسره می کند؟+ تاریخچه بازی های سپاهان و مس در لیگ برتر

پسر شجاع به کرمانی ها رسید

نکته جالب مسابقه مس کرمان و سپاهان حضور سرمربیان مکتب کرواسی بر روی نیمکتهاست که شناخت کافی از تفکرات یکدیگر دارند و به همین دلیل باید انتظار یک بازی منطقی و هوشمندانه را از سوی هر دو تیم داشت.

به گزارش اصفهان شرق: مهمترین و شاید هم سرنوشت ساز ترین بازی سپاهان در طی این هفته های اخیر را باید مربوط به رقابت زردها در مقابل مس کرمان دانست که نه تنها می تواند نقشی مهم در قهرمانی سپاهان ایفا کند بلکه به نوعی به سود ذوب آهنی ها هم خواهد بود تا لااقل در این روزهای بحرانی از تعقیب و گریز تیم آخر جدول رده بندی لیگ راحت شوند.

سپاهان بعد از برد هفته گذشته در برابر ذوب آهن در بیست وششمین شهرآورد فوتبال اصفهان از توقف بقیه مدعیان استفاده کرد و به صدر جدول لیگ نزدیک تر شد تا زمزمه پنجمین قهرمانی زردها در تاریخ لیگ برتر از سر گرفته شود ولی کرانچار در صورتی می تواند تیمش را به سمت عنوان قهرمانی هدایت کند که به مانند شهرآورد فوتبال اصفهان در دور رفت این بار هم بتواند از پس لوکا بوناچیچ کروات بر بیاید.

خبر درگذشت همسر علی احمدی بازیکن سابق ذوب اهن و مدافع فعلی سپاهان شوکی بزرگ به شاگردان کرانچار وارد کرد و باید امیدوار بود تا سپاهانی ها به خاطر شاد کردن همبازی خودشان به فکر شکست مس کرمان باشند. نکته جالب این مسابقه حضور سرمربیان مکتب کرواسی بر روی نیمکتهاست که شناخت کافی از تفکرات یکدیگر دارند و به همین دلیل باید انتظار یک بازی منطقی و هوشمندانه را از سوی هر دو تیم داشت.

در ترکیب مس کرمان لوسیانو ادینهوی برزیلی امید اول بوناچیچ در خط حمله است که با وجود گلزنی در مقابل استقلال و حذف تیم امیر قلعه نویی در مقابل تراکتورسازی توفیقی نداشت تا کرمانی ها در خانه جام قهرمانی حذفی را بر بالای دست مرتضی اسدی کاپیتان تراکتورسازی ببینند.

حرکات انفجاری ادینهو و ضربات ایستگاهی خطرناکش برگ برنده کرمانی ها در این هفته هاست و مدافعان سپاهان باید مراقب باشند تا به راحتی در پشت محوطه جریمه مرتکب خطا نشوند که در این صورت هنر ستاره برزیلی مس آنها را به شدت تهدید می کند.

در ترکیب سپاهان شجاع خلیل زاده که روزهای خوبی را مس پشت سرگذاشت و در ابتدای لیگ سیزدهم به اصفهان آمد می تواند در مقابل همبازیان سابقش بازی کند و کیفیت فنی خودش را به آنها اثبات کند.کرمانی ها در این مسابقه یک غایب بزرگ هم دارند و مجتبی ترشیز به خاطر محرومیت حضور در این بازی را از دست داده است. البته سپاهان در این هفته خوش شانس هم بود و تساوی یک بر یک نفت تهران در مقابل فولاد خوزستان باعث شد تا فاصله تیم کرانچار با بقیه مدعیان زیاد نشود و گرفتن سه امتیاز از نبرد کرمان به معنای صعود سپاهان به رتبه سوم جدول لیگ هم هست.

در این بازی مهدی شریفی مهاجم جوان و گلزن سپاهان که در بازی مقابل ذوب آهن غایب بود باز هم می تواند به ترکیب اصلی تیم بازگردد و این بار با گلهایش نه تنها به صعود سپاهان در جدول لیگ کمک کند بلکه وضعیت را برای بقای ذوب آهن در جدول لیگ هم فراهم کند.رقابت مس کرمان و سپاهان در روز پنج شنبه یکم اسفندماه و در ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه به میزبانی کرمانی ها برگزار می شود.

تاریخچه بازی های سپاهان و مس در لیگ برتر

اولین دوره لیگ تا پنجمین دوره
در این پنج دوره مس کرمان در سطح اول فوتبال ایران حضور نداشت

ششمین دوره لیگ برتر
سپاهان یک- مس کرمان یک
مس کرمان ۲- سپاهان یک

هفتمین دوره لیگ برتر
مس کرمان یک- سپاهان یک
سپاهان یک- مس کرمان یک

هشتمین دوره لیگ برتر
سپاهان یک- مس کرمان صفر
مس کرمان ۲- سپاهان یک

نهمین دوره لیگ برتر
سپاهان ۳- مس کرمان صفر
مس کرمان ۲- سپاهان ۳

دهمین دوره لیگ برتر
سپاهان یک- مس کرمان یک
مس کرمان ۳- سپاهان ۲

یازدهمین دوره لیگ برتر
مس کرمان ۳- سپاهان صفر
سپاهان ۴- مس کرمان صفر

دوازدهمین دوره لیگ برتر
سپاهان یک- مس کرمان صفر
مس کرمان یک- سپاهان صفر

سیزدهمین دوره لیگ برتر
سپاهان صفر_مس کرمان صفر

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.