سرویس: سیاسی 10:37 - چهارشنبه 23 فروردین 1396

برجام یک افتضاح حقوقی است

ابوترابی: دولت تدبیر و امید در توهین به مردم و منتقدان رکورد زد

نماینده مردم نجف‌آباد و تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی گفت: بیش از 50 توهین از طرف دولت یازدهم و رئیس‌جمهور به مردم و منتقدان این دولت شده است که به نظر بنده این آمار، رکورد توهین‌های رؤسای جمهور ایران بعد از انقلاب را می‌شکند و ثبت می‌شود.

به گزارش اصفهان شرق، ابوالفضل ابوترابی در خصوص عملکرد دولت یازدهم، اظهار کرد: به نظر بنده دولت یازدهم تا امروز هیچ عملکرد مثبتی که قابل بیان باشد را در کارنامه خود ثبت نکرده است.

وی با بیان اینکه بحث برجام یک افتضاح حقوقی است، افزود: هر روز ابعاد سوزنده این خورشید تابان برجام بر مردم و چشمان مردم می‌تابد و چشم و تن مردم را آزار می‌دهد.

نماینده مردم نجف‌آباد و تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی با اشاره به صحبت‌های چند شب گذشته علی‌اکبر صالحی، رئیس سازمان انرژی اتمی ایران پیرامون اینکه دشمن در خصوص برجام همه مردم ایران را سرکار گذاشته است، تصریح کرد: هیچ دستاورد قابل ارائه‌ای از دولت یازدهم نمی‌توان بیان کرد.

وی تأکید کرد: به هیچ عنوان برجام سایه جنگ را از کشور ما کم نکرد بلکه آن چیزی که سایه جنگ را از کشور ایران دور ساخت، توان موشکی و شهدای مدافع حرم بوده و هست.

ابوترابی با بیان اینکه اگر دشمن بدانند که یک لحظه ایران ضعیف شده است، چه با تعهد و چه بی تعهد به ایران حمله می‌کند، گفت: دولت تدبیر و امید کارنامه مثبتی در دست خود ندارد و کارنامه این دولت، منفی است.

نماینده مردم نجف‌آباد و تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اعتقاد دارم دولتی که با ساخت استخر در دفتر رئیس‌جمهور خود، دم از اقتصاد مقاومتی می‌زند؛ نه تنها این صحبت‌ها برای مردم دل‌نشین نیستند بلکه سؤال همه این است که چرا رئیس‌جمهور صدها میلیون تومان از پول‌های بیت‌المال را برای ساخت استخر در دفتر خود خرج کرده است.

وی با بیان اینکه همه ما فقط می‌توانیم از کارنامه منفی دولت تدبیر و امید صحبت کنیم، تأکید کرد: در طول این سه سال و نیم گذشته، بیش از 50 توهین از طرف این دولت و رئیس‌جمهور به مردم و منتقدان این دولت شده است که به نظر بنده این آمار، رکورد توهین‌های رؤسای جمهور ایران بعد از انقلاب را می‌شکند و ثبت می‌شود.

انتهای پیام/فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.