اصفهان شرق

لزوم توجه بیشتر مردم برای انتخاب نماینده اصلح در انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس

کدخبر: 130561
1396/01/22 در ساعت 11:45

به گزارش اصفهان شرق، حجت‌الاسلام احمد سالک در مراسم بزرگداشت شهید صیاد شیرازی اظهار کرد: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی به محوریت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای اداره می‌شود که قدرت اسلام در سطح جهان‌ از این کشور تجلی پیدا کرده است.

وی افزود: اشراف حاکمیت اسلام بر کل کفر جهانی عملیاتی خواهد شد که در قرآن هم به آن اشاره شده است، هیچ قدرتی در مقابل اسلام نمی‌تواند حرکتی انجام دهد و بیمی از دشمنان نداریم.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حضرت علی(ع) در یکی از خطبه‌های نهج‌البلاغه می‌فرمایند «ما اهل‌بیت(ع) با رسول خدا بودیم»، تصریح کرد: پدران و فرزندان ما با پیامبر بودند و به ایمان‌شان افزوده شد.

وی تأکید کرد: رمز موفقیت اسلام در طول 14 قرن همین همراه بودن با رسول اکرم(ص) بوده است، اما در قرن بیست و یکم فرمانده ما مقام معظم رهبری هستند که باید جلو و عقب‌تر از فرمان‌های ایشان نرویم.

وی با اشاره به روایاتی از امام علی(ع) بیان کرد: هر کسی خود را برای خدا پاک کرد خدا او را برای خود انتخاب می‌کند که شهید صیاد شیرازی هم یکی از منتخبان خداست.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به خاطراتی از دوران خدمت شهید صیاد شیرازی، خاطرنشان کرد: نخستین هسته مقاومت وحدت بین ارتش و سپاه در سپاه اصفهان تشکیل شد که شهید بابایی و صیاد شیرازی از جمله کسانی بودند که در این جریان حضور داشتند.

وی با بیان اینکه شهید صیاد شیرازی کارهایی برای این ارتش کرده که تا ابد ماندگار است، اضافه کرد: صیاد شیرازی توسل عجیبی به اهل‌بیت(ع) و قدرت تربیت نیروی بسیار بالایی داشت.

سالک با بیان اینکه شهید صیاد شیرازی غیرت عجیبی برای نیروهای خود داشت، اظهار کرد: این نوع از شهیدان در قلب مردم ماندگار هستند و زنده خواهند بود.

وی در رابطه با انتخابات در جمع ارتشیان افزود: انتخابات شوراهای اسلامی شهرها، میان دوره‌ای مجلس و ریاست جمهوری را در پیش داریم و آن‌قدر این مسأله اهمیت دارد که جریان‌سازی‌های دشمن از چند هفته پیش علیه ایران شروع شده تا مردم کمتری در انتخابات حضور داشته باشند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حضور پرشور مردم مهم‌ترین عامل در برگزاری انتخابات است، ادامه داد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری انتخابات یکی از دو رکن مردم سالاری است.

 وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری پیرامون انتخابات گفت: ما به برکت انتخابات به دنیا فخر می‌فروشیم و دشمنان برای کوبیدن ما انتخابات با شکوه ایرانیان را ندید می‌گیرند؛ انتخابات یک پدیده اقتدار آفرین برای مردم ایران است.

سالک با تأکید بر اینکه انتخابات ما پرشور و فراگیر خواهد بود، ابراز کرد: انتخابات نماینده اصلح برای انتخابات، بر عهده مردم است اما همه باید دقت داشته باشیم، این انقلاب و کشور امانت دست ما است و باید نماینده‌ای را انتخاب کنیم که اهل امانت‌داری باشد و خدایی ناکرده این انقلاب به دست نااهلان نیفتد.

وی در پایان با بیان اینکه امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران بر ارتش‌های کل جهان مفتخر است، اظهار داشت: باید تقویت بنیه دفاعی ارتش را هدف اصلی خود قرار دهیم.

انتهای پیام/فارس