سرویس: اخبار شهرستان 15:38 - دوشنبه 21 فروردین 1396

مسئول اردویی بسیج ورزنه خبر داد:

اعزام 160 نفر از مردم بخش بن رود به راهیان نور/ تشکر از مساعدت خیرین برای پرداخت بخشی از هزینه سفر راهیان نور

اصغر رمضانی گفت: اهداف اصلی اردوی راهیان نور ترویج فرهنگ مقاومت و روحیه ایثار در جامعه است و به لطف خدا طی این چند سال شاهد رشد ثبت نام خانواده ها به مناطق جنگی بوده ایم.

مسئول اردویی و راهیان نور شهر ورزنه در گفتگو با اصفهان شرق با اشاره به افزایش ثبت نام خانوادگی در سال 96 برای اعزام به سفر معنوی راهیان نور گفت: در ایام تعطیلات نورورزی همچون سال های قبل بیش از 160 نفر در قالب چهار دستگاه اتوبوس از شهر ورزنه و روستاهای اطراف به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند تا با حضور خود وحدت و اقتدار نظام اسلامی را به نمایش بگذارند.

اصغر رمضانی اظهار کرد: خانواده ها با این حضور تجدید پیمانی دوباره با شهدا بستند تا بتوان به بهترین شکل ممکن ایام عید خود را سپری کنند و طی نظرسنجی های انجام گرفته همه خانواده ها، رضایت کامل از این سفر داشتند.

وی با اشاره به اینکه مناطق جنگی یادآور رشادت ها و ایثار گری های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس بود، اذعان کرد: زائران اعزامی از مناطق طلاییه ، پاسگاه زید، شلمچه، اروند کنار (منطقه عملیاتی والفجر 8 )، هویزه و معراج شهداء اهواز بازدید کردند.

رمضانی توضیح داد که آشنایی با رشادت و ایثارگری رزمندگان اسلام در دوران جنگ تحمیلی، یادآوری خاطرات شهدا، چگونگی انجام عملیات ها و ترویج فرهنگ مقاومت و روحیه ایثار در جامعه از اهداف اصلی اعزام کاروان های راهیان نور و فرصتی مناسب برای تعمیق باورهای انقلاب و ارزش های شهدا در بین نسل جوان جامعه است و باید در نظر داشت که امنیت و آسایش امروز مرهون خون شهدا و مجاهدت های رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس است.

وی با تشکر از تلاش های فرماندهی حوزه مقاومت بسیج 6 امام جعفر صادق(ع) افزود: پیگیری بسیجیان پایگاه نبی اکرم(ص) و مساعدت خیرین روستای کفران جای تشکر دارد زیرا با توجه به وضعیت اقتصادی ضعیف مردم، شرایطی را فراهم کردند که زائران با پرداخت هزینه کمتری نسبت به هزینه مصوب شده به این اردوها اعزام شوند.

مسئول راهیان نور بسیج خاطرنشان کرد: از مسئولان انتظار مساعدت بیشتری را داریم تا بتوان مردم عاشق را با هزینه کمتر به مناطق راهیان نور اعزام کنیم.

انتهای پیام/ حسنعلی قطبی ورزنه

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.