سرویس: سیاسی » انتخابات 11:45 - دوشنبه 21 فروردین 1396

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی

گرفتار حرکات زیبای انتخاباتی نشوید

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: امانت را به دست اهلش بسپاریم و در انتخابات گرفتار زیبا حرکت کردن‌ها نشویم، اصلح را انتخاب کنیم وگرنه حرکت درون تشکیلاتی برای پوساندن نظام فعال است.

به گزارش اصفهان شرق، حجت‌الاسلام احمد سالک در گردهمایی با پیشکسوتان انقلاب در خانه انقلاب اسلامی و ولایت با اشاره به نام‌گذاری سال 96 اظهار کرد: امیدواریم امسال، سال پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای شهر و روستا و مجلس باشد.

وی با بیان بخشی از خطبه 122 نهج‌البلاغه عنوان کرد: هدف دشمن فروپاشی خانواده‌هاست و دختران و پسران ما هدف این جنگ نرمی هستند که دشمن به راه انداخته است، خطر جنگ نرم از جنگ نظامی بیشتر است؛ کتاب‌های فراوان و نشریات در میان این جنگ غوغا به پا می‌کنند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تسخیر 15 سانتی‌متر بین دو گوش انسان را جنگ نرم تعریف می‌کنند، برای انتخابات در ایران برنامه‌هایی دارند، از نمایندگان مجلسی که از کشور فرار کردند گرفته تا دیگر ابزارها استفاده می‌کنند تا به خواسته‌هایشان برسند.

وی بیان کرد: تلاش آن‌ها این است که مردم در انتخابات به صورت حداکثری شرکت نکنند، به دنبال فتنه بزرگ‌تری که رهبری هم گفتند، هستند و امروز فرزندان ما باید با تجهیز به فضای مجازی، علم و … در انتخابات حضور داشته باشند.

سالک گفت: از طرفی داعش و تکفیری‌ها مطرح هستند، می‌بینیم که با چند موشکی که در سوریه زدند کشورهای همسایه خوشحال شده‌اند اما نمی‌دانند که خودشان هدف بعدی هستند، مثل ترکیه‌ای که روزی محل استقرار داعش بود اما خودش امروز درگیر است.

وی اذعان داشت: امانت را به دست اهلش بسپاریم و در انتخابات گرفتار زیبا حرکت کردن‌ها نشویم، اصلح را انتخاب کنیم وگرنه حرکت درون تشکیلاتی برای پوساندن نظام فعال است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مدیرانی در کشور و استان هستند که انقلابی نیستند و کار را متوقف می‌کنند، جنگ نرم است و تلاش از همه طرف چه داخل و چه خارج از کشور برای نابودی انقلاب است.

وی خاطرنشان کرد: در طول این 38 سال واقعاً اصفهان پیشکسوت بوده و این را در مدیران، در سپاه، مردم و… می‌بینیم، امام خمینی(ره) فرمودند کاری بکنید که مملکتتان دست نااهلان نیفتد.

سالک تصریح کرد: ممکن است بگویند فلان شخص رد صلاحیت شده، حتماً اشکالی داشته که رد شده، کسی که خودش می‌داند در پرونده‌اش چه دارد نباید بیاید که بعد رد بشود، امروز عرصه به انقلابی و انقلابی تقسیم می‌شود و بدانید که امروز انقلاب ما پیروز میدان است.

انتهای پیام/خبرنگاران جوان

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.