سرویس: سیاسی » انتخابات 14:07 - یکشنبه 20 فروردین 1396

رئیس هیأت نظارت بر انتخابات استان اصفهان:

صلاحیت 33 نفر برای انتخابات میاندوره‌ای مجلس در حوزه انتخابیه اصفهان تائید شد

رئیس هیأت نظارت بر انتخابات استان اصفهان گفت: صلاحیت 33 نفر برای انتخابات میاندوره‌ای مجلس در حوزه انتخابیه شهرستان اصفهان تائید شد.

به گزارش اصفهان شرق، مرتضی طبیبی با اشاره به آخرین آمار احراز صلاحیت داوطلبان انتخابات میاندوره‌ای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه اصفهان اظهارکرد: تعداد 131 نفر برای انتخابات میاندوره‌ای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه اصفهان ثبت نام کرده‌اند.

وی افزود: از این تعداد 34 نفر برای حضور در انتخابات میاندوره‌ای مجلس شورای اسلامی انصراف داده‌اند و از میان کل ثبت نام کنندگان، صلاحیت 33 داوطلب به تائید رسیده است که از این تعداد، 31 نفر آقا و 2 نفر خانم هستند.

رئیس هیأت نظارت بر انتخابات استان اصفهان گفت: 23 نفر قبلاً توسط هیأت اجرایی رد صلاحیت شده‌اند.

 از تاریخ 30 اسفند سال گذشته لغایت 19 فروردین امسال هیأت‌های نظارت استان فرصت داشت تا با کسب نظر از هیأت نظارت مرکزی انتخابات نسبت به اظهارنظر در خصوص صلاحیت همه داوطلبان انتخابات میاندوره‌ای مجلس شورای اسلامی(افرادی که شکایت کرده و افرادی که شکایت نکرده باشند) در اصفهان اقدام کنند؛ همچنین شورای نگهبان از تاریخ 20 فروردین تا 8 اردیبهشت ماه مجددا به شکایت آن‌ها رسیدگی می‌کند و در نهایت نظر قطعی خود را در مورد تمام داوطلبان به وزارت کشور اعلام می‌کند.

انتهای پیام/فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.