سرویس: اقتصادی » نماینده مجلس 08:00 - یکشنبه 20 فروردین 1396

نماینده مردم اصفهان در مجلس:

جریان خارجی پشت پرده محقق نشدن اقتصاد مقاومتی/ حضور بانوان با شاخصه زیبایی سناریوی لندن نشین ها برای انتخابات شوراها

حجت الاسلام سالک کاشانی با اشاره به اهمیت بحث انتخاب اصلح در انتخابات پیش رو سپردن مسئولیت به افرادی که دارای صلاحیت دینی دارند،گفت: دشمن در تلاش برای تحقق حضور حداقلی برای انتخابات در ایران است که روحانیت و خواص جامعه باید این هدف شوم را با تلاش خود خنثی کنند.

به گزارش اصفهان شرق، نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس دهم در نشست بصیرت افزایی که در مدرسه علمیه صدر بازار با حضور جمعی از روحانیون برگزار شد، به بحث انتخابات پیش رو  اهمیت آن برای تثبیت جایگاه نظام اسلامی در جهان اشاره  و اظهار کرد: با گذشت 38 سال از پیروزی انقلاب اسلامی، این نظام در جهان جایگاه خود را تثبیت کرده است.

حجت الاسلام احمد سالک کاشانی، با تاکید براینکه انتخابات یکی از زمینه های تثبیت  و تقویت این جایگاه است و هیچ نظامی در دنیا رای 98.2 درصدی رای مردم را پشتوانه خود ندارد، گفت: امروزه این حضور حداکثری می تواند مشت محکمی در دهان دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران باشد.

وی با بیان اینکه تلاش جریانات خارخی و دشمنان حضور حداقلی در انتخابات پیش رو است،  تصریح کرد: دو قطبی کردن جامعه و فضای انتخاباتی از دیگر اهداف دشمنان انقلاب و ممکلت اسلامی است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس دهم افزود: خواص  و نخبگان جامعه دراین میان رسالتی ویژه دارند و باید با تبلیغ و هدایت افکار مردم به سمت و سوی انتخاب اصلح زمینه تثبیت جایگاه قدرت ایران اسلامی را فراهم سازند.

وی ادامه داد: اگر امام راحل حفظ نظام اسلامی را اوجب واجبات می دانستند، پس  ما نیزباید سپردن مسئولیت به افراد پاک و متدین را مهمترین وظیفه خود بدانیم و اجازه رسیدن مسئولیت به افرادی که تعلقی به دیانت و معاد ندارند ندهیم.

حجت الاسلام سالک کاشانی اعتقاد نامزد انتخاباتی به معاد را مانع از انجام هر کاری توسط افراد برای رسیدن به کرسی قدرت دانست و افزود: در حال حاضر تردیدی در فتنه گری فتنه گران در فتنه 88 نیست بنابراین براین اساس رهبری معظم، بلند و رسا  می فرمایند  که لازمه  پیشرفت سریع جامعه اسلامی سپردن مسئولیت به دست مدیران و ج وانان مومن و انقلابی است.

وی عنوان کرد: امروز برخی ازخانم های مجلس ششم که در حال حاضر لاشه سیاسی لندن نشین هستند برای  انتخابات شورای اسلامی شهر  سناریوی حضور گسترده بانوان با شاخصه زیبایی ظاهری را داده اند.

به گفته وی، جریان نفوذ چون آبیاری قطره ای که دردل خاک نفوذ می کند، قصد نفوذ در مراکز تصمیم ساز جامعه اسلامی است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس در ادامه به بحث عدم تحقق اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: حس من این است که پشت پرده  کسانی که مانع از رشد ملی و تولید ملی و. اقتصاد مقاومتی می شوند، یک جریان خارجی و صهیونیستی قرار دارد .

النتهای پیام/صاحب نیوز

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.