سرویس: تولیدی » گفتگوی تلفنی 11:51 - چهارشنبه 30 بهمن 1392

فرماندار اصفهان خبر داد:

بهره برداری چند پروژه ی ورزشی و میراثی در آینده نزدیک

فرماندار اصفهان با اشاره به بهره برداری پروژه ها گفت: اصرار ما در افتتاح پروژه ها انجام صد در صد آن پروژه در راستای بهره برداری است.

در راستای بررسی پروژه های موجود در شرق اصفهان می بایست از شرح خواسته و نیاز مردم تا پیگیری ها و اعتبار لازم در جهت افتتاح پروژه ها سخن به میان آید. پروژه های زیادی در آستانه افتتاح، در ایام دهه فجر وجود داشت که انعکاس خبری آن بازتاب گسترده ای در بحث کمبودها و مشکلات پیش روی شرق اصفهان می طلبید، پروژه هایی که گاها از این رسانه و توسط مسئولین ذیربط تیتر افتتاح در دهه فجر 92 می گرفت و درست با طی زمانی کوتاه و در آستانه آغاز دهه فجر و به صلاحدید مسئولین به زمان دیگری موکول شد.

ولی آنچه مسلم است چیدن رُبان های بسیاری در گوشه گوشه ی کشور آن هم در دهه فجر بود و زمینه ی مستثنی شدن دوباره شرق اصفهان در زمینه ی عدم شادمانی جهت افتتاحی سودمند و در خور توجه شد.

در همین زمینه علت را از فرماندار اصفهان جویا شدیم.

فضل الله کفیل فرماندار اصفهان در گفتگو با اصفهان شرق به افتتاح پروژه های زیادی در دهه فجر امسال در اصفهان اشاره و اظهار داشت: تعداد زیادی پروژه در دهه فجر افتتاح شد.  افتتاح پروژه در شرق اصفهان به صورت متمرکز بوده و در این راستا بخش خصوصی سرمایه گذاری پروژه ای با عدد بزرگی داشته است، پروژه ی پاستوریزه کردن تخم مرغ با 02/4 میلیارد تومان یکی از این پروژه هاست.

وی به بهره برداری از آتش نشانی در همان محور به عنوان پروژه ی دیگر اشاره کرد.

فرماندار اصفهان با اشاره به بهره برداری پروژه ها گفت: اصرار ما در افتتاح پروژه ها انجام صد در صد آن در راستای بهره برداری است و چند پروژه ی ورزشی و میراثی در آینده ی نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.

فضل الله کفیل در پاسخ به عدم انعکاس افتتاح پروژه ها در رسانه ها متذکر شد: 2 دسته پروژه در راستای بهره برداری وجود دارد، پروژه ای که سرمایه گذار آن دولت است و دیگر پروژه هایی توسط بخش خصوصی و با مشارکت دولت بوده است. پروژه های زیادی در بخش خصوصی مورد بهره برداری قرار گرفت و در این مسیر پروژه های دولتی که برخی اقدامات ابتدایی در زمینه ی افتتاحش مانده است، که در آینده ی نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.

ادامه دارد………

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.