سرویس: اخبار شهرستان » شهدای شرق اصفهان 23:00 - دوشنبه 14 فروردین 1396

در دیدار با خانواده سه شهید شهر ورزنه مطرح شد:

امنیت بی نظیر کشور در سایه خون شهدا به دست آمده است

عصر امروز جمعی از پرسنل سپاه ناحیه امام علی(ع) و بسیجیان شهر ورزنه از خانواده سه شهید و دو شهید شهر ورزنه دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از ورزنه، عصر امروز و به مناسبت سال جدید جانشین فرمانده بسیج ناحیه مقاومت امام علی(ع) اصفهان و هیئت همراه از خانواده شهیدان عباس و اکبر خدمتکاری، خانواده شهیدان قاسمعلی، ابوالفضل و حسین میراحمدی و خانواده شهیدان سید حسن و سید مجتبی کاظمی دیدار کردند.

جانشین فرمانده ناحیه امام علی(ع) از ایثار و رشادت شهیدان هشت سال دفاع مقدس و صبر و استقامت خانواده‌های معزز آنان در راه دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی تجلیل کرد.

سرهنگ حسین شیری افزود: شهدا بر گردن همه مسئولان نظام حق دارند و کمترین کار ما در اعیاد و مناسبت های مختلف دیدار و عرض ادب و احترام به خانواده های این عزیزان است.

وی با بیان اینکه استقامت و شجاعت، مهمترین درس شهدا به جامعه است، اظهار کرد: به طور حتم در سایه دعای خانواده شهداست که می توانیم صادقانه به نظام و مردم ایران اسلامی خدمت کنیم.

جانشین فرماندهی ناحیه بسیج در این دیدار خانواده‌های معظم شهدا را افتخار ملت ایران خواند و گفت: امروز تمام اقشار جامعه باید از ایثار شهدای هشت سال دفاع مقدس و خانواده این عزیزان درس بگیرند و در سایه ولایت فقیه، کشور را به سوی اهداف متعالی نظام اسلامی پیش ببریم.

سرهنگ شیری خاطرنشان کرد: ایران اسلامی امروز در سایه خون پاک شهیدان، در اوج عظمت، عزت و امنیت قرار دارد و دیدار با خانواده‌ شهدا از وظایف همه مسئولان قلمداد خواهد شد.

انتهای پیام/ حسنعلی قطبی ورزنه

 

 

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.