سرویس: ورزشی 16:00 - دوشنبه 14 فروردین 1396

ملی‌پوش تنیس؛

اصفهان یکی از قطب‌های تنیس کشور است/ با امتیاز میزبانی بر ویتنام غلبه می‌کنیم

ملی‌پوش اصفهانی تیم تنیس کشورمان گفت: در تیم‌های ملی تنیس بازیکنان اصفهانی خوبی حضور دارند و این شهر یکی از قطب‌های اصلی تنیس کشور به شمار می‌آید.

به گزارش اصفهان شرق، شاهین خالدان اظهار کرد: هفته آینده 5 بازی مهم با ویتنام داریم و امیدوارم با حضور پرشور هواداران اصفهانی بتوانیم این تیم را شکست داده و گروه دوم آسیا و اقیانوسیه باقی بمانیم.

وی در خصوص شکست تیم ملی ایران مقابل پاکستان و راه‌یابی به مرحله پلی‌آف بیان داشت: تیم پاکستان از شرایط میزبانی به خوبی استفاده و بر تیم ایران غلبه کرد.

این ملی‌پوش تنیس متذکر شد: تیم ایران با نتیجه سه بر دو مغلوب پاکستان شد و در این میان نباید از بازی خوب بازیکنان پاکستان به سادگی عبور کرد.

وی در خصوص میزبانی اصفهان برای این رویداد متذکر شد: میزبانی اصفهان در مسابقات جایزه بزرگ و حضور پرشور هواداران، موجب شد میزبانی بازی ایران و ویتنام به این شهر برسد.

خالدان با بیان اینکه امیدوارم با توجه به شرایط میزبانی بتوانیم نتیجه لازم را کسب کنیم، یادآور شد: در سطوح مختلف تیم‌های ملی، بازیکنان اصفهانی خوبی داریم که تاثیرگذار بوده و اصفهان یکی از قطب‌های اصلی تنیس ایران محسوب می‌شود.

*امیدواری به شکست ویتنام

دیگر ملی‌پوش اصفهانی تیم تنیس ایران گفت: با توجه به ارتفاع اصفهان از سطح دریا که امتیاز خوبی محسوب می‌شود، امیدوارم بتوانیم تیم ویتنام را شکست بدهیم.

حمیدرضا نداف بیان داشت: از هواداران اصفهانی درخواست داریم استقبال خوبی از این مسابقات به عمل آورده و به میزبانی اصفهان کمک کنند.

وی با اشاره به شکست تیم ملی مقابل پاکستان متذکر شد: پاکستان از بازیکن خوبی به نام احسان قریشی بهره برد که این بازیکن هر هفته با برترین بازیکنان دنیا بازی می‌کند.

این ورزشکار اصفهانی بیان داشت: در دیدار با پاکستان، با نتیجه نزدیک دو بر سه، مغلوب شدیم و امیدوارم در بازی با ویتنام جبران کنیم.

نداف با اشاره به دیدار با ویتنام گفت: ویتنام تیم خوبی است و از بازیکنان رنکینگ‌دار استفاده می‌کند اما توانایی شکست این تیم را داریم.

انتهای پیام/فارس

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.