سرویس: اقتصادی » کشاورزی و دامپروری 18:02 - یکشنبه 13 فروردین 1396

نماینده مردم سمیرم در مجلس تاکید کرد:

تنظیم اقتصاد کشاورزی با استفاده از روش‌های مدرن به جای سنتی

نماینده مردم سمیرم در مجلس گفت: تنظیم اقتصاد کشاورزی با ارائه محصولات کشاورزی در بورس کالا به شرط ایجاد سیستمی برای کاهش هزینه تولید و با استفاده از روش های مدرن کشاورزی به جایی سنتی، شدنی است.

به گزارش اصفهان شرق،  اصغر سلیمی درباره وضعیت ارائه محصولات کشاورزی در بورس کالا، اظهار داست: نظم دهی نرخ محصولات کشاورزی در بورس کالا از مزیت های ارائه محصولات کشاورزی در  بورس کالا به شمار می آید.

وی تصریح کرد: توسعه انبار، کاهش هزینه تولید، تدوام تولید محصولات برطبق بازار مصرفی، ورود به فضای رقابتی بازار صادراتی از مولفه های اجنتاب ناپذیر حضور محصولات کشاورزی در بورس کالا به شمارمی آید.
نماینده مردم سمیرم در مجلس ادامه داد: حذف دلالان در راستای ارائه محصولات کشاورزی به طریق تولید به مصرف راهکاری برای ثبات بازار اقتصادی کشاورزی به شمار می آید و این درحالیست که توازن نرخ محصولات کشاورزی با جلوگیری از دست به دست شدن تولیدات کشاورزی تا رسیدن بدست مصرف کننده عملیاتی می شود.
سلیمی افزود: کاهش هزینه تولید نیازمند بررسی های کارشناسی محور است اما یکی از محورهای ثابت شده در کاهش هزینه تولید حضور شرکت های دانش بنیان برای  کاهش نرخ تمام شده محصولات کشاورزی در بورس به شمار می آید.
وی ادامه داد: تنظیم اقتصاد کشاورزی با ارائه محصولات کشاورزی دربورس کالا به شرط  ایجاد سیستمی برای کاهش هزینه تولید و با استفاده از روش های مدرن کشاورزی به جایی سنتی، شدنی است.
عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس با بیان اینکه  ارائه محصولات کشاورزی در بورس کالا نیازمند سازماندهی است، یادآور شد: ارائه محصولات کشاورزی در بورس کالا نیازمند تدوام  تولید همراه با کاهش هزینه های جاری است که قابلیت  رقابت در بازار بین المللی  کشاورزی را داشته باشد.
انتهای پیام/ایمنا
دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.