سرویس: اجتماعی 09:24 - یکشنبه 13 فروردین 1396

فرمانده انتظامی اصفهان مطرح کرد

فعالیت گسترده گشت‌های ویژه پلیس اصفهان برای تأمین امنیت در روز طبیعت

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان گفت: تدابیر لازم برای امنیت و آرامش مردم در روز طبیعت اندیشیده شده و واحدهای گشتی این کلانتری‌ها و یگان امداد ضمن حضور پررنگ در پارک‌ها و تفرجگاه‌های سطح شهر، مراقب منازل خالی از سکنه مردم نیز خواهند بود.

به گزارش اصفهان شرق، سرهنگ حسن یاردوستی اظهار داشت: پلیس اصفهان در آمادگی کامل برای برقراری نظم و امنیت مردم در روز طبیعت به سر می برد.

وی از اعمال تدابیر ویژه برای این روز خبر داد و گفت: تمامی واحدهای گشتی کلانتری‌ها و یگان امداد این فرماندهی در این روز، علاوه بر حضور پررنگ در پارک‌‌‎ها و تفرجگاه‌های سطح شهر و مراقبت از اموال و نوامیس مردم با حضور محسوس و نامحسوس در محلات مراقب منازل خالی از سکنه نیز خواهند بود.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان گفت: هدف از اجرای این طرح در روز طبیعت، افزایش ایمنی شهروندان است که در این زمینه از مردم فهیم شهرستان تقاضا می‌کنیم با احترام گذاشتن به قانون و همکاری تنگاتنگ و صمیمانه با پلیس خاطره خوشی را در این روز به یادگار بگذارند.

وی با اشاره به اینکه به لحاظ حضور اکثریت مردم در گردشگاه‌ها و خالی از سکنه بودن منازل گشت‌های ویژه جلوگیری از سرقت فعال خواهند بود، افزود: خانواده‌های محترم با اقدامات پیشگیرانه، فرصت ارتکاب سرقت را از سارقان سلب کرده و در موقع ترک منازل خود در این روز نکات ایمنی را مراعات کنند.

سرهنگ یاردوستی توصیه‌هایی نیز به مردم کرد و با اشاره به احتمال وقوع بعضی حوادث در این روز تاکید کرد: والدین با مدیریت صحیح بر رفتار جوانان و نوجوانان خود از خطرات و سوانح احتمالی و آسیب‌های اجتماعی در این روز جلوگیری کنند.

وی یکی از مواردی که باعث به وجود آمدن حوادث خطرناک در سطح شهر می‌شود را سوار شدن تعداد زیادی از اعضای خانواده در پشت وانت‌ها و تردد موتورسیکلت‌ها با چند ترک‌نشین و همچنین انداختن سبزه در وسط خیابان‌ها دانست و گفت:  از شهروندان می‌خواهیم با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و توجه به مسائل ایمنی در تامین امنیت و آرامش شهر خود سهیم شوند و از بروز اتفاقات ناگوار جلوگیری کنند.

انتهای پیام/تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.