سرویس: اجتماعی 16:09 - شنبه 12 فروردین 1396

سبزه‌های عید را دور نریزید

آمادگی شهرداری اصفهان برای بازیافت سبزه‎‌های عید

رئیس اداره خدمات شهری شهرداری اصفهان گفت: در تمام مناطق 15 گانه شهر تمهیدات لازم برای روز طبيعت در نظر گرفته شده و از روز 12 فروردين ماه برنامه‌ جمع‌آوری سبزه‌ها اجرا می‌شود.

به گزارش اصفهان شرق، غلامرضا ساکتی  اظهار داشت: در تمام مناطق 15 گانه شهر تمهیدات لازم برای روز طبیعت در نظر گرفته شده و از روز 12 فروردین ماه برنامه‌ جمع‌آوری سبزه‌ها اجرا می‌شود.

وی افزود: خودروهای دریافت و تحویل پسماند خشک در 2 تا 4 نقطه در مناطق شهر مستقر هستند، همچنین خودروهای دریافت پسماند در مبادی ورودی و خروجی شهرها و نزدیک به نقاط گردشگری مستقر خواهند بود.

رئیس اداره خدمات شهری شهرداری اصفهان اضافه کرد: نایلون و پلاستیک‌های زباله را برای جمع‌آوری زباله به  مسافران و تمام گردشگران تحویل می‌دهند و این امر به منظور جلوگیری از رهاسازی  زباله در فضاهای طبیعی است.

وی با تاکید بر اینکه مردم می‌توانند سبزه‌های خود را به خودروهای دریافت پسماند تحویل دهند گفت: تلاش می‌شود تا این سبزه‌ها به کارخانه تولید پسماند برای تولید کمپوست تحویل شود و همچنین از این سبزه‌ها برای تولید کودبرگ و کودهای ارگانیک استفاده شود.

ساکتی در پایان عنوان کرد: ممکن است در 2 تا 3 روز آینده باد و بارندگی را در اصفهان داشته باشیم لذا تمام موارد لازم و ضروری را در روز طبیعت به کارکنان خدمات شهری گوشزد شده است و کل مناطق 15 گانه برای اجرای برنامه‌های روزهای پایانی نوروز آمادگی لازم را دارند.

انتهای پیام/فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.