سرویس: سیاسی » انتخابات 09:25 - چهارشنبه 09 فروردین 1396

دبیر اجرایی هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراها در اصفهان:

انتخابات شوراها در اصفهان با فعالیت ۷ هزار نیروی نظارتی برگزار می‌شود

دبیر اجرایی هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان اصفهان با بیان اینکه انتخابات در استان اصفهان در ۱۰۷ شهر و یک هزار و ۳۴۹ روستا برگزار می‌شود، گفت: انتخابات شوراها در اصفهان با فعالیت ۷ هزار نیروی نظارتی انجام می‌شود.

به گزارش اصفهان شرق، مظفر حاجیان در همایش روسای هیئت‌های نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان اصفهان با اشاره به فعالیت 7 هزار نیروی نظارتی در انتخابات شوراها اظهار داشت: این نیروها شامل ناظر، سرناظر و غیره است که باید آموزش‌های لازم را فرا بگیرند چون اگر آموزش لازم صورت نگیرد دچار اشتباه می‌شوند و باید تا جایی که امکان دارد از افراد با تجربه استفاده شود.

وی افزود: 3142 شعبه اخذ رای در استان اصفهان برای انتخابات شوراها پیش بینی شده که احتمال کاهش یا افزایش جزئی این شعب وجود دارد، انتخابات در شهر اصفهان برای 13 کرسی شورای شهر انجام می‌شود همچنین انتخابات در 3 شهر برای 9 کرسی، 8 شهر برای 7 کرسی و 95 شهر برای 5 کرسی انجام می‌شود.

دبیر اجرایی هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراها در اصفهان ادامه داد: انتخابات در استان اصفهان 24 شهرستان و 50 بخش شامل 107 شهر و یک هزار و 349 روستا برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه بنده در همه انتخابات‌ها وظیفه و مسئولیت‌هایی را برعهده داشته‌ام، تصریح کرد: با اطمینان و اعتقاد کامل می‌گویم که انتخابات ما بهترین انتخابات دنیا است و تقلب در آن وجود ندارد.

حاجیان با بیان اینکه در بررسی صلاحیت‌ها روی خوش بینی ما نباید باز باشد، گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند در مقابل کسی که مقابل رای مردم بایستد می‌ایستم، بر اساس همین فرمایش باید کسانی را تایید صلاحیت کنیم که شرمنده مردم و انقلاب نشویم.

وی اضافه کرد: بررسی صلاحیت کاندیداها نیازمند نگاه همه جانبه و کامل است، باید مراقب دنیا و آخرت خود باشیم چرا که نظام مقدس جمهوری اسلامی ما را امین خود دانسته و ما باید امانت داران خوبی باشیم، اگر جایی بی‌جا اغماض کرده و موضوعی را نادیده گرفتیم مسئول هستیم و این مسئولیت سنگین است.

انتهای پیام/تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.