سرویس: اجتماعی 14:06 - سه شنبه 08 فروردین 1396

فرمانده انتظامی اصفهان:

اماکن گردشگری اصفهان تحت پوشش گشت‌های پلیس قرار دارد

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان گفت: تمامی محل‌های گردشگری، مناظر دیدنی و محل‌های اسکان مسافران تحت پوشش گشت‌های ویژه این فرماندهی قرار دارند.

به گزارش اصفهان شرق، سرهنگ حسن یاردوستی اظهار داشت: به منظور پیشگیری از سرقت، هرگونه اثاث‌کشی منزل در ایام نوروز بدون مجوز کلانتری محل ممنوع بوده و ماموران از جابه‌جایی اثاثیه منزل در این ایام جلوگیری به عمل می آورند.

وی افزود: به همین جهت از شهروندان می‌خواهیم با ماموران پلیس همکاری لازم را به عمل آورنده و اثاث کشی منزل خود را به بعد از نوروز موکول کنند.

این مقام انتظامی افزود: همچنین به منظور پیشگیری از هرگونه سرقت منزل، خودرو و داخل خودرو گشت‌های ویژه‌ای در محلات شهر اصفهان و محل‌های اسکان مسافران نوروزی اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه شهر اصفهان به دلیل جاذبه‌های گردشگری و مناظر تاریخی همه ساله در ایام نوروز پذیرای خیل عظیم مسافران است گفت: در این راستا تمامی نیروهای انتظامی شهرستان به حالت آماده باش کامل در آمده و تمامی محل‌های گردشگری، مناظر دیدنی و محل‌های اسکان مسافران تحت پوشش گشت‌های ویژه این فرماندهی قرار دارند.

سرهنگ یاردوستی از برنامه‌های ویژه این فرماندهی برای ارائه خدمات در ایام نوروز خبرداد و گفت به همین منظور در ورودی‌های سطح شهر و محل‌های اسکان مسافران نوروزی چادر و ایستگاه پلیس استقرار می‌شود و ماموران ویژه این فرماندهی با کاورهای مخصوص به ارائه راهنمایی و هدایت مسافران می‌پردازند.

وی به حضور گشت‌های ویژه پارک در اکثر پارک‌ها و بوستان‌های شهرستان اصفهان اشاره کرد و از گردشگران خواست در صورت هرگونه بروز مشکلی با شماره تلفن 110 تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.