سرویس: اقتصادی 14:05 - سه شنبه 08 فروردین 1396

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام علی(ع):

مسئولان و مردم هوشمندانه در پیاده سازی شعار سال 96 تلاش کنند

سرهنگ عجمی گفت: تحت فرامین ولی فقیه و رهبر عزیزمان مبنی بر عملی کردن اقتصاد مقاومتی، مردم بخصوص مسئولان باید با وحدت و همدلی در کنار یکدیگر قرار گیرند تا بتوانیم مشکلات اقتصادی را پشت سر قرار دهیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام علی(ع) در گفتگو با اصفهان شرق، با تبریک سال جدید و با اشاره به سخنان گهربار رهبر معظم انقلاب در اولین روز از بهار گفت: رهبر فرزانه همچون سال های قبل با علم و آگاهی کامل و اشرافیت تمام بر مسائل داخلی و خارجی با پیامی حکیمانه و هوشمندانه به مسئولان گوش زد کردند که در جهت مبحث اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل انچنان که باید کار انجام شود نشد و این دغدغه بار دیگر در نام گذاری شعار سال 96 مشهود است.

سرهنگ حسن عجمی اظهار کرد: ویژگی شعار امسال این است که پیاده سازی پیام، وظیفه خود مردم است که آگاهانه در این سال عمل کرده و هوشمندانه اقدام کنند و این می تواند شاخصه خوبی در مبحث انتخابات برای باز شدن مسیرهای دیگر در زمینه تحقق یافتن خواسته رهبر انقلاب و اسایش بهتر مردم باشد.

وی با بیان اینکه مسئولان در هر جایگاه و ارگانی باید در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی حرکت کنند، افزود: اگر ضروریات اقتصاد مقاومتی به درستی در جمع مسئولان انجام شده بود، الان وضع اینگونه نبود.

فرمانده ناحیه بسیج امام علی(ع) با تاکید بر اینکه همه باید در حرکت خود بصیر بوده و با اتحاد در زمینه اعتلای کشور گام بردارند، خاطرنشان کرد: دشمنان منتظر رخنه و شکاف برای نفوذ بیشتر در کشور هستند ولی باید اگاهانه قدم بر داریم تا پیام سال 96 که توسط رهبر بصیر و فرزانه کشور مطرح شد، به درستی تحقق یابد.

وی بیان کرد: در شرایط کنونی طبق فرمایشات حضرت امام خامنه ای مدظله العالی، توجه به نام اقتصاد مقاومتی به تنهایی موثر نیست و در خصوص راه حل و علاج وضع کنونی، علاج در تقسیم کردن اقتصاد مقاومتی به نقاط کلیدی و مهم و تمرکز همه همت مسئولان و مردم بر ان است.

سرهنگ عجمی در ادامه مباحث مذکور تاکید کرد: این نقاط کلیدی در خصوص اقتصاد مقاومتی عبارت است از تولید داخلی و اشتغال بویژه اشتغال جوانان و تک تک جامعه مسئول است تا هوشیارانه و با برنامه ریزی صحیح در تحقق اقتصاد مقاومتی حرکت کند زیرا به فرموده رهبری اولویت اصلی کشور، مسائل اقتصادی است.

وی بیان کرد: تحت فرامین ولی فقیه و رهبر عزیزمان مبنی بر عملی کردن اقتصاد مقاومتی، مردم بخصوص مسئولان باید با وحدت و همدلی در کنار یکدیگر قرار گیرند تا بتوانیم مشکلات اقتصادی را پشت سر قرار دهیم.

انتهای پیام/ ش

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.