سرویس: سیاسی 09:25 - سه شنبه 08 فروردین 1396

نماینده مردم اصفهان در مجلس:

سیاست‌ خارجی و دلار آمریکا به دنبال ایجاد دوقطبی در کشور است

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: سیاست‌های خارجی با دلار آمریکا دست به دست هم داده‌اند تا سیاست دوقطبی در کشور جریان پیدا کند.

به گزارش اصفهان شرق، حجت‌الاسلام احمد سالک در دیدار نوروزی نیروهای انقلابی اصفهان با اشاره به مطالبات مقام معظم رهبری اظهار داشت: نیروهای انقلابی با تمام قدرت در کنار مقام معظم رهبری هستند که همراهی با این بزرگوار همراهی با راه انقلاب است و این همراهی سبب افزایش ایمان می‌شود.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: انقلاب اسلامی به عنوان امانت در اختیار ما است که می‌بایست آن را سالم تحویل نسل‌های بعدی خود بدهیم.

وی با بیان اینکه خمیر مایه وحدت، محبت است، تأکید کرد: هماهنگی و اتحاد در راستای سیاست‌های مقام معظم رهبری در شرایط زندگی امروزه امری واجب برای همه مردم ایران است و همه در روزهای نوروز به دیدار هم می‌رویم اما باید در کنار این دید و بازدیدها باهم باشیم و در کنار این اتحاد خصومت‌ها را کنار بگذاریم.

سالک افزود: مقام معظم رهبری در بیانات خود در حرم مطهر رضوی، خط‌ ‌‌مشی اقتصاد مقاومتی را در کنار تولید و اشتغال مطرح کردند و سرعت در انجام کارها را در صحنه بودن نیروهای انقلابی برشمردند.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه مدیریت در برخی از قسمتها در کشور انقلابی نیست چرا که حفظ انقلاب کشور نیاز به دلسوزی دارد که این مسئله در کشور ما کمرنگ شده است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: چرا پس از برجام از امتیازات این توافق استفاده نکرده و نمی‌کنیم؟ چرا بودجه پژوهشکده هوا و فضا باید قطع شده و راه دشمن به این کشور باز شود؟

وی تأکید کرد: سال 96، سال بسیار حساسی برای ملت ایران است که انتخابات مجلس، شورای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری در آن برگزار می‌شود.

سالک اظهار داشت: سیاست‌های خارجی با دلار آمریکا دست به دست هم داده‌اند تا سیاست دوقطبی در کشور جریان پیدا کند.

وی خاطرنشان کرد: کسانی که در کشور ناامیدی ایجاد می‌کنند، عامل شیطان بزرگ هستند و کسانی که می‌خواهند برای رهبری خلل ایجاد کنند، عامل آمریکا و اسرائیل جنایتکار هستند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: امانتی در دست ماست که باید آن را دست امانت‌داری دلسوز و انقلابی دهیم.

انتهای پیام/تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.