سرویس: اخبار شهرستان 16:51 - یکشنبه 06 فروردین 1396

گزارشی از نام‌نویسی داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان اصفهان؛

شکوه حضور زنان خانه دار برای نشستن بر کرسی شورا/ زمان ثبت‌نام تا ساعت 24 امشب تمدید شد

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان اصفهان از ثبت نام 8 هزار و 500 نفر برای انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا در استان اصفهان تا این ساعت خبر داد.

به گزارش اصفهان شرق، رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان اصفهان در خصوص آخرین آمار ثبت‌نام کنندگان داوطلبی نمایندگی پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در سراسر استان اصفهان اظهار کرد: طی 6 روز گذشته از آغاز مهلت نام‌نویسی 8 هزار و 500 نفر برای این انتخابات ثبت‌نام کرده‌اند.

وی با اشاره به همراه داشتن گواهی عدم سوءپیشینه توسط داوطلبان انتخابات شوراهای شهر و روستا افزود: برای تسهیل شرایط ثبت‌نام، افراد می‌توانند با حضور در فرمانداری‌ها یا بخشداری‌ها فرم خود اظهاری مرتبط با عدم سوءپیشینه را تکمیل نمایند و تا زمان بررسی صلاحیت‌ها مدرک رسمی عدم سوءپیشینه خود را ارائه دهند.

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان اصفهان با اظهار اینکه ثبت‌نام از داوطلبان نمایندگی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا تمدید شد، خاطرنشان کرد: همه فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها از ساعت 8 صبح روز ششم فروردین پذیرای افراد داوطلب برای ثبت‌نام هستند و به دلیل استقبال مردم، این زمان تا ساعت 24 روز ششم فرودین تمدید شد.

 

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.