سرویس: اجتماعی 11:45 - یکشنبه 06 فروردین 1396

رئیس پلیس راه استان اصفهان

پایان موج اول سفر نوروزی با کاهش 40 درصدی تصادفات در اصفهان

رئیس پلیس راه استان اصفهان از کاهش 40 درصدی میزان تصادفات با پایان موج اول سفرهای نوروزی در جاده های برون شهری استان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

به گزارش اصفهان شرق، سرهنگ حسین پورقیصری افزود: برغم حجم بالای سفرهای نوروزی از 27 اسفند سال گذشته تا چهارم فروردین امسال، آمار تصادفات در این استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش یافته است.
وی به تعداد تصادفات رخ داده در این مدت اشاره نکرد و گفت: شلوغ ترین و پرحجم ترین مسیر در این مدت، مسیر جنوب به شمال و شمال به جنوب استان اصفهان بود.
رئیس پلیس راه استان اصفهان با اشاره به آغاز موج دوم سفرهای نوروزی از امروز تا هفته آینده، از رانندگان خواست تا با صبر و حوصله برانند و قبل از آغاز سفر به استراحت کافی بپردازند و با خستگی و کسالت اقدام به مسافرت نکنند.
سرهنگ پورقیصری افزود: استراحت کوتاه 15 دقیقه ای بعد از طی چند کیلومتر مسافت و همچنین پرهیز از سرعت و سبقت غیرمجاز، ضامن سفر بی خطر مسافران است.
35 ایستگاه امنیت و سلامت در نقاط حادثه خیز استان بمنظور کاهش حوادث جاده ای در ایام نوروز دایر شده است که در این آنها گشت های مشترک همراه نیروهای اداره راه و شهرسازی، هلال احمر، اورژانس، آتش نشانی، امداد خودرو، مدیریت بحران استانداری و دیگر سازمان های مرتبط، به مسافران خدمت رسانی می کنند.
بنابر اعلام مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان، از 25 اسفند سال گذشته تا چهارم فروردین سالجاری، شمار مصدومان حوادث ترافیکی استان حدود یکهزار و 446 تَن و تعداد فوتی ها 14 تَن بوده است.

انتهای پیام/ایرنا

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.