سرویس: اجتماعی 14:10 - شنبه 05 فروردین 1396

مدیر مرکز فوریت های پزشکی استان اصفهان:

انجام ۳۸۸۵ ماموریت پیش بیمارستانی/۱۱ نفر در تصادفات جان باختند

مدیر مرکز فوریت های پزشکی استان اصفهان با اشاره به انجام سه هزار و ۸۸۵ عملیات امدادی از آغاز طرح نوروزی گفت: آمار کشته های حوادث ترافیکی استان اصفهان ۱۱ نفر اعلام شده است.

به گزارش اصفهان شرق، غفور راستین با اشاره به اجرای طرح امداد و نجات اورژانس استان اصفهان از ۲۵ اسفند ماه اظهار داشت: بر این اساس طی ۹ روز گذشته اورژانس استان سه هزار و ۸۸۵ ماموریت پیش بیمارستانی را انجام داده است.

وی با اشاره به اینکه یک هزار و ۲۰۰ ماموریت اورژانس مربوط به حوادث ترافیکی بوده است، ابراز داشت: متاسفانه تاکنون به واسطه حوادث ترافیکی ۸۵۰ نفر مصدوم و ۱۱ نفر فوت کرده اند.

مدیر مرکز فوریت های پزشکی استان اصفهان همچنین به افزایش آمار ماموریت های پیش بیمارستانی در استان اصفهان در نوروز امسال نسبت به نوروز سال گذشته، تصریح کرد: در سال جاری با افزایش ۳۰ درصدی ماموریت ها روبرو بوده ایم.

وی با اشاره به فعالیت ۱۳۳ پایگاه امدادی اورژانس در سطح استان اصفهان گفت: این پایگاه ها از ۹ تا ۱۲ و ۱۶ تا ۲۰ فعالیت دارند.

راستین با اشاره آماده باش اورژانس هوایی استان اصفهان نیز ابراز داشت: همچنین ۱۷ پایگاه سلامت جاده ای نیز در سطح استان اصفهان فعال شده است.

انتهای پیام/مهر

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.