سرویس: غیر تولیدی » نقلی 17:17 - دوشنبه 28 بهمن 1392

گهر درود۲-گیتی پسند۲/

اخراج سرمربی و ۳ بازیکن در روز تساوی گیتی پسند

تیم فوتبال گیتی پسند اصفهان در هفته بیستم لیگ دسته یک فوتبال ایران برابر گهر درود لرستان بازی برده را با تساوی عوض کرد.

به گزارش اصفهان شرق: هفته بیستم لیگ دسته یک فوتبال ایران عصر امروز یکشنبه با انجام دیدارهای باقی مانده به پایان رسید و در بروجرد تیم فوتبال گیتی پسند برابر گهر درود به تساوی ۲ بر ۲ دست یافت.

گیتی پسند در نیمه اول این دیدار با یک گل از حریف خود عقب افتاد.در این نیمه واهیک طروسیان دستیار و مترجم ساموئل دارابینیان از نیمکت گیتی پسند نیز اخراج شد تا داور مسابقه برای قرمزپوشان اصفهانی خط و نشان بکشد.

در نیمه دوم اما گیتی پسند در دقیقه ۴۹ توسط حمید کاظمی کار را به تساوی کشید.

اخراج حمید شفاعت در اواسط این نیمه کار را برای شاگردان ساموئل دارابینیان سخت کرد اما گلزنی امین قاسمی نژاد در دقیقه ۸۹ موجب شد تا خوشبختی به سراغ گیتی پسند بیاید.
اما این پایان کار نبود و در دقیقه ۹۵ این دیدار داور جوان مسابقه مجید غلامی دروازه بان و مهدی موذن بازیکن گیتی پسند را اخراج کرد تا تیم گهر به لطف ۳ بازیکن بیشتر داشتن به گل تساوی مسابقه دست یابد.

داور این مسابقه عملکرد ضعیفی از خود برجای گذاشت و تیم گیتی پسند که برای پیروزی به میدان آمده بود با وجودی که از سد تیم گهر گذشته بود نتوانست جلودار داور باشد و در نهایت ۳ امتیاز حساس خارج از خانه را از دست داد.

قضاوت این دیدار بر عهده فرزاد معبودی بود و این داور در نیمه دوم ۱۱ دقیقه وقت تلف شده گرفت. گیتی پسند با این تساوی ۲۶ امتیازی شد و همچنان چشم به دیدارهای آینده پیش رو دارد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.