سرویس: اخبار شهرستان 18:28 - جمعه 04 فروردین 1396

امام جمعه شهر نصرآباد:

راه رشد شهرها داشتن نگاه ملی، فراجناحی و فرا قبیله ای است

حجت الاسلام کمال دشتی گفت: در انتخابات به کسانی رای بدهید که ولایتمدار باشد و با یک اشاره رهبر انتظارات مردم و مقام معظم رهبری را برآورده کند.

به گزارش اصفهان شرق، امام جمعه شهر نصرآباد در خطبه های نماز جمعه این هفته در ادامه مباحث خانواده مهدی و عوامل موثر بر معنویت خانواده گفت: علاوه بر تقوا و پرهیزکاری، تلاوت قران در منزل توسط همه اعضای خانواده باعث نورانیت خانه دل و در نتیجه افزایش تقوا و زیاد شدن خیر و برکت می شود و باید اعضای خانواده مبادرت به این مهم داشته باشند.

حجت الاسلام کمال دشتی باتاکید بر اینکه باید تلاوت قرآن در راس برنامه ها قرار گیرد، اظهار کرد: تلاوت قران را در برنامه روزمره خود بگنجانید و مسوولان قرانی شهر آموزش قران به خانواده ها را در دستور کار خود قرار دهند.

وی پس از ان با تبریک سالروز ولادت با سعادت حضرت امام محمد باقر علیه السلام و تاکید بر لزوم بهره گیری از لیله الرغایب به تبیین و تشریح فرازهایی از پیام نوروزی و بیانات حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در اول فروردین در بارگاه منور رضوی پرداخت و افزود: راه رشد شهر و کشور داشتن نگاه ملی، فراجناحی و فرا قبیله ای است بنابر این در انتخابات به کسانی رای بدهید که چنین دیدگاهی داشته و ولایتمدار باشند تا با یک اشاره رهبر انتطارات مردم و مقام معظم رهبری را بر اورده کرده و از رای دادن به افرادی که در پی منافع خود و قبیله و حزب خود هستند پرهیز کنید.

امام جمعه نصراباد با بیان این که امنیت پایدار کشور مرهون خون شهدا و ایثار گری جوانان عزیز انقلابی است بر ضرورت برنامه ریزی در راستای تحقق شعار سال در سطوح مختلف تاکید و پیشنهاد داد: مسوولان شهر و بخش با تشکیل جلسات در همین روزهای اغازین سال شعار اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال را گفتمان سازی نمایند و درصدد تحقق آن بر آیند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود توجه به اقتصاد و معیشت مردم را اولویت اول کشور برای رشد و شکوفایی و اولویت اول دشمن برای رسیدن به اهداف شوم خود به عنوان نقطه ضعف نظام بر شمرد و تصریح کرد: اقتصاد قوی، تولید قوی و مدیریت قوی عوامل موثر در پیشرفت و واردات بی رویه و قاچاق دو عامل اصلی ضربه زننده به اقتصاد کشور هستند که مدیریت انقلابی، فعال و پر تحرک علاج این کار است.

نامبرده در پایان ضمن تاکید بر نقد منصفانه و لزوم مطالبه مردمی از مسوولان افزود: لازم است با برگزاری جلسه پرسش و پاسخ و مطالبه مودبانه شهردار و شورای شهر در بین مردم حاضر شده و پاسخ مردم پیرامون برخی موارد از جمله مشکلات پیش امده در احداث پارک خانواده را بدهند.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.