سرویس: اجتماعی » حوادث 16:07 - دوشنبه 28 بهمن 1392

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان:

انفجار اطلاعات به بلوغ زودرس منجر شد

همایش فرماندهی نیروی انتظامی استان اصفهان با روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی این استان امروز در محل تالار شهروند اصفهان برگزار ‌شد.

به گزارش اصفهان شرق: معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در این همایش ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۸۴۰ شهید نیروی انتظامی ، گفت : اگر نگاهی به تحولات کنونی در جامعه بیندازیم به سرعت تحولات در حوزه علم و فناوری پی برده و درمی یابیم که هر ۶ ماه یکبار حجم اختراعات و داشته های بشر در دانش ۲ برابر می شودکه همزمان با تحولات فناوری و علم، شتاب در حوزه های اجتماعی هم صورت می گیرد.

سرهنگ جهانگیر کریمی افزود: همه ما در معرض رسانه هستیم و این حوزه می‌تواند، تغییر و تحول در اندیشه و زندگی ما ایجاد کند که باید از این فرصت برای آگاه‌سازی افراد جامعه استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: افراد بی‌گناهی وجود دارند که به علت عدم اطلاع‌رسانی در معرض آسیب قرار گرفته، قربانی جرم شده و یا مجرم هستند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان سرفصل های کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه و مدیریت آن را شامل : پیش بینی ، پیشگیری، برخورد و ترمیم ، بازسازی و برون رفت از آسیب های اجتماعی عنوان کرد.

وی یکی از راهبردهای دشمن در جنگ نرم علیه نظام اسلامی را خارج کردن جوانان از مدار اسلام و انقلاب و به انحطاط کشاندن آنها از طریق گسترش مواد مخدر دانست و با اشاره به آثار مخرب ماهواره در خانواده ها گفت: یکی از ابزارهای دشمنان برای از بین بردن امنیت خانواده ها، برنامه های مخرب ماهواره ای است.

سرهنگ کریمی افزود: دشمن با پخش برنامه های منحرف از طریق ماهواره آرامش خانواده ها را نشانه گرفته است که بعضی از افراد از روی بی اطلاعی این ابزار دشمن را وارد خانه های خود می کنند.

 وی اظهار داشت: تماشای برنامه های ضداخلاقی ماهواره ها موجب بروز هیجانات فرزندان ناشی از تماشای برنامه های ماهواره ای می شود که این برنامه ها حرمت خانواده ها را از بین می برد.

به گزارش صاحب نیوز، در پایان این مراسم از ۲۰ نفر از مدیران روابط عمومی که در تعامل مستمر با پلیس هستند قدردانی شد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.