سرویس: سیاسی 13:11 - دوشنبه 30 اسفند 1395

فرماندار اصفهان:

نام‌نویسی داوطلبان انتخابات شورای اسلامی شهر اصفهان همزمان با سراسر کشور آغاز شد

فرماندار اصفهان گفت: نام‌نویسی از داوطلبان انتخابات شوراهای شهر و روستا در فرمانداری اصفهان و بخشداری‌های تابعه همزمان با سراسر کشور آغاز شده است.

به گزارش اصفهان شرق، احمد رضوانی اظهارکرد: بر اساس قانون از ساعت 8 صبح امروز ثبت نام از داوطلبان انتخابات شوراهای شهر و روستا در فرمانداری اصفهان و بخشداری‌های تابعه همزمان با سراسر کشور آغاز شده است.

وی افزود: داوطلبان انتخابات شورای اسلامی شهر از امروز 30 اسفند ماه 95 تا پایان ساعت اداری یکشنبه 6 فروردین ماه 96 می‌توانند با حضور در فرمانداری اصفهان نام‌نویسی کنند.

فرماندار اصفهان گفت: ستاد انتخابات فرمانداری اصفهان و اعضای هیأت‌های اجرایی آمادگی کامل برای انجام وظائف قانونی خود و تکمیل ثبت نام داوطلبان را دارند و تلاش داریم که طبق قانون تمام مراحل را انجام دهیم.

وی عنوان داشت: آمادگی کامل برای اجرای تمام مراحل انتخابات را داریم و در هر مرحله از افراد با تجربه و آموزش دیده استفاده می‌شود.

رضوانی خاطرنشان کرد: انتظار داریم که داوطلبان،‌ ثبت نام خود را به روزهای آخر موکول نکرده و در روزهای ابتدایی آغاز مرحله دوم ثبت نام انتخابات شوراهای شهر و روستا با مراجعه به مراکز یاد شده، این مراحل را انجام دهند.

وی اذعان داشت: داوطبانی که در روزهای اخیر مراحل پیش‌ ثبت نام را در مراکز پلیس +10 انجام داده‌اند، باید از امروز و تا پایان وقت اداری ششم فروردین به فرمانداری‌ها و یا بخشداری‌ها مراجعه و ثبت نام خود را تکمیل کنند.

انتهای پیام/ فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.