سرویس: سیاسی 18:00 - یکشنبه 29 اسفند 1395

سرلشکر باقری در جمع راهیان نور:

فناوری موشک های با خطای« کمتر از ده متر» را در اختیار داریم

رییس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: در دوران دفاع مقدس، چیزی بالاتراز بمب اتم در بین رزمندگان خود داشتیم و آن چیزی جز ایمان،شهادت طلبی نبود.

به گزارش اصفهان شرق، سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری  رییس ستاد کل نیروهای مسلح در جمع زائران راهیان نور یادمان شهدای شلمچه، با بیان اینکه تاریخ دفاع مقدس شهادت می دهد که منطقه شلمچه یکی از مناطق عملیاتی مهم در دوران جنگ تحمیلی بوده است و اولین شهدا و رزمندگان در این مناطق جنگیده اند، گفت: ما به این سرزمین آمده ایم تا توشه ای برای آخرت خود برداریم و یادمان شلمچه از جمله یادمان هایی است که شهدای بسیاری برای حفظ آن خون خود را اهدا نموده اند و عملیات بیت المقدس، رمضان و کربلای 5و 8 در این مناطق انجام شده است.

وی ادامه داد: در دوران دفاع مقدس،در جلسه ای حضور داشتم که می گفتند،شکست دشمن در شلمچه نیاز به بمب اتم دارد ولی ما چیزی بالاتراز بمب اتم در بین رزمندگان خود داشتیم و آن چیزی نیست جز ایمان،شهادت طلبی و روحیه ایثار که باعث شد تا رزمندگان اسلام در عملیات کربلای 5 این مناطق را از دست دشمن آزاد کنند.
سرلشکر باقری خاطر نشان کرد: شهید میثمی یکی از شهدای دوران دفاع مقدس است که در عملیات کربلای 5 در این منطقه به شهادت رسیده است؛ این شهید، معلم اخلاق بود و بسیاری از شهدا هم مثل ایشان معلم اخلاق در جبهه ها بودند.
رییس ستاد کل نیروهای مسلح در ادامه تصریح کرد: تصرف قله های معرفت کاری بود که در این جبهه ها در هر لحظه صورت می گرفت وبنده بسیار خوشحالم وتشکر می کنم از بسیجیانی که در کسوت خادم الشهدا، راوی، مدیر کاروان،مسئول در این مناطق به زائران راهیان نور خدمت می کنند و یاد شهدا را زنده نگه می دارند.
وی افزود: به طور خاص از دست اندرکاران راهیان نور سپاه و بسیج که فعالیت های بسیاری را در این راه انجام داده اند،تشکر می کنم و خداقوت عرض می کنم و ان شالله خداوند به ما توفیق بدهد تا مانند شهدای مدافع حرم که از حریم اهل بیت دفاع می کنند ما هم بتوانیم مثل رهبرانقلاب اسلامی، با جانبازی و ایثار در راه حفظ نظام سلامی و انقلاب اسلامی و ترویج راه شهدا قدم برداریم.
وی در پایان خاطر نشان کرد: بنده سلام رهبرمعظم انقلاب اسلامی را به شما دست اندرکاران راهیان نور و همچنین خدام و بسیجیان می رسانم و متقابلا سلام شما را هم به ایشان منتقل می نمایم.
گفتنی است سرلشکر باقری در ادامه سفر به استان خوزستان، ظهر امروز از اردوگاه شهید باکری خرمشهر و همچنین زائرسرای اسکان زائران راهیان نور استان اصفهان بازدید نمود.
انتهای پیام/دانا

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.