سرویس: اجتماعی 17:05 - یکشنبه 29 اسفند 1395

​رییس جانشین ستاد خدمات سفر شهر اصفهان مطرح كرد:

آغاز موج اول سفرهای نوروزی/ ورود 26 هزار نفر به اصفهان

​رییس جانشین ستاد خدمات سفر شهر اصفهان با اشاره به اينكه موج اول سفر هاي نوروزي به شهر اصفهان آغاز شده است از ورود 26 هزار مسافر در روزهاي ابتدايي خبر داد.

به گزارش اصفهان شرق،  احمدرضا مصور در گفتگويي با برنامه راديويي “بهار اصفهان” با اشاره به اينكه شهرداري اصفهان همكاري هاي لازم با نهادهاي ذيربط در حوزه گردشگري را انجام داده است، گفت: با توجه به اين مهم شهر اصفهان نيز به صورت كامل و مناسبي آماده ارائه خدمات به مسافران است.
وي با اشاره به اينكه شهر اصفهان بايد از لحاظ زيبايي هم آماده فرا رسيدن بهار مي شد، گفت: بيش از 160 پروژه زيباسازي در شهر انجام شده است و 16 هزار متر ديوار نگاره هاي شهري حال و هواي تازه اي را به شهر بخشيده است.
معاون خدمات شهری شهرداري اصفهان شروع به كار فعاليت هاي ستاد هدايت و اسكان خدمات سفر را از پنج شنبه عنوان و اضافه كرد: اين ستاد تا روزهاي پاياني فروردين آماده ارائه خدمات رفاهي به مسافران شهر است.
مصور اضافه كرد: موج اول سفر از شب گذشته آغاز شده و مسافران به نقاط مختلف شهري وارد شده اند.
وي اضافه كرد: امسال در مجموع ظرفیت اسکان 150 هزار مسافرشب خواب در اصفهان فراهم شده است.
معاون خدمات شهری شهرداري اصفهان با بیان اینکه امروز سفرها به اين شهر شدت خواهد گرفت، گفت: شب گذشته 26 هزار نفر مسافر وارد شهر اصفهان شدند.
​رییس جانشین ستاد خدمات سفر شهر اصفهان ادامه داد: شب گذشته به تفکیک حدود 9 هزار نفر در هتل ها و میهمانسراها، حدود 8 هزار نفر در مدارس آموزش و پرورش، 6 هزار نفر در منازل استیجاری و حدود 1500 نفر در باغ فدک اسکان یافتند.
مصور با اشاره به اولويت اسكان شهر اصفهان گفت: اولويت اسكان در شهر اصفهان به ترتيب با هتل ها، مهمان سراها، منازل استيجاري، خوابگاه هاي دانشجويي، كلاس هاي مدارس آموزش و پرورش و در نهایت باغ فدك است.
وي افزود: 6500 كلاس از مدارس آموزش و پرورش براي اسكان در نظر گرفته شده است.
معاون خدمات شهری شهرداري اصفهان با بيان اينكه در شب گذشته 200 خانوار وارد باغ فدك شده اند، گفت: در روزهاي آتي احتمالا اين روند افزايش خواهد داشت و سعي داريم اولويت هاي اسكان را رعايت كنيم.
مصور با اشاره به اينكه در باغ فدك اتوبوس هاي گردشگري مستقر هستند افزود: اين موضوع باعث مي شود تا تردد خودرو هاي شخصي در شهر كم شود.
وي اضافه كرد: براي ارائه خدمات گردشگري از توان واحد هاي گردشگري خصوصي هم استفاده شده است.
معاون خدمات شهری شهرداري اصفهان افزود: همچنين براي تسهيل در عبور و مرور مسافران در شهر از كمك هاي پليس راهور هم بهره مند خواهيم بود.

انتهای پیام/ایمنا

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.