سرویس: سیاسی 10:38 - شنبه 28 اسفند 1395

دبیر کمیته سیاسی فرهنگیان اصفهان جمنا مطرح کرد:

شفاف سازی مالی، سیاست جمنا برای ریشه کن کردن فساد و رفع تبعیض

دبیر کمیته سیاسی فرهنگیان اصفهان در جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: کاندیداهایی که از طرف جبهه در انتخابات شورای شهر شرکت می کنند، باید با شفاف سازی مالی در رفع تبعیض و فساد قدم بردارند.

به گزارش اصفهان شرق، دبیر کمیته سیاسی فرهنگیان اصفهان در گفتگو با خبرنگار ما  با اشاره به مسائل و مشکلات به وجود آمده در شورای شهر برخی کلان شهرها تاکید کرد: ماموریت جبهه مردمی نیروهای انقلاب، یک ماموریت گفتمانی است براین اساس در انتخابات شورای شهر بیشتر به دنبال ایجاد وفاق و وحدت حداکثری هستیم.

بهرام افشاری افزود: جبهه به دنبال تمرکز بر فرآیندها و رویه‌ها، توام با توجه بر نتایج است، از این رو افراد ثبت نام کننده برای شورای اسلامی شهر اصفهان ابتدا باید همه اموال و دارائی‌های خود را به طور شفاف اطلاع‌رسانی کنند.

وی با بیان اینکه جبهه مردمی نیروهای انقلاب تا پایان دوره کاری، بر اموال و دارائی‌های اعضای شورا نظارت می‌کند افزود: این امر در راستای جلوگیری از تخلف ها بوده و جبهه همواره با شفاف سازی مالی به مردم گزارش می‌دهد.

دبیر کمیته سیاسی فرهنگیان اصفهان با اشاره به ضرورت برخورد و ریشه‌کن شدن فساد در سیستم شهرداری‌ها، تاکید کرد: این شفافیت علاوه بر کاندیداها باید در تمام فرآیندهای شهرداری لحاظ شده تا عدالت در جامعه جاری شود.

افشاری تاکید کرد: بعد از انتخابات جبهه مردمی نیروهای انقلاب، پیگیر سازوکارهایی است که به وسیله آن پدیده حاشیه‌نشینی را از شهر اصفهان ریشه کن کرده و با توزیع عادلانه امکانات در اقصی‌نقاط شهر این مهم تحقق یابد.

افشاری در پایان تاکید کرد: انتظار می رود افرادی هم که از قبل در شورای اسلامی شهر اصفهان حضور داشتند نیز شفاف سازی لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/صاحب نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.