اصفهان شرق

شرمندگی اصلی برای دولت آنجاست که ۶ وزیر کابینه ثروتی از ۳۰۰ تا هزار میلیارد تومان دارند‌

کدخبر: 128760
1395/12/26 در ساعت 17:15

به گزارش اصفهان شرق،  حجت‌الاسلام حمید رسایی مدیر مسئول هفته‌نامه نه دی، چهارشنبه شب در جلسه روشنگری و بصیرت که در مسجد امام جواد(ع) خیابان اوحدی اصفهان برگزار شد، گفت: گریه های شبانه حضرت زهرا(س) بعد از رحلت پیامبر(ص) دارای پیام سیاسی برای مسلمانان در دفاع از اسلام و مبارزه با جریان باطل و انحراف بود.

حضرت زهرا(س) برای دفاع از ولایت در سیاست دخالت می کرد

وی ادامه داد: دلیل گریه های روشنگرانه حضرت زهرا(س) رحلت حضرت رسول نبود، بلکه ایشان برای اسلام و انحراف در آن نگران بودند، وصیت به دفن شبانه و مخفیانه حضرت زهرا(س) پیام سیاسی ایشان برای بصیرت و آگاهی نسل های بعدی است، حضرت فاطمه(س) برای دفاع از ولایت که نیاز جامعه و مردم بود در سیاست دخالت می‌کرد.

مدیر مسؤول هفته نامه نه دی افزود: مهم‌ترین شاخصه حضرت زهرا(س) دفاع از ولایت بود، برخی الان می‌گویند ما امروز کاری به سیاست و انقلاب اسلامی نداریم و اسلام را تبلیغ می کنیم و هر وقت امام زمان(عج) ظهور کردند ما هم در پیروی از حضرت فاطمه(س) از ولایت امام معصوم(ع) دفاع می کنیم.

‌رسایی بیان داشت: برخی از افراد ایراد می کنند که ولی فقیه معصوم نیست و برای همین هم ما کاری به دفاع از ولایت فقیه نداریم، اما سؤال اینجاست که آیا مسلم ابن عقیل معصوم بود، حضرت مسلم معصوم نبود اما مردم کوفه موظف بودند تا از او حمایت و اطاعت کنند، 11 امام معصوم ما الان در دنیا نیستند و رحلت کرده اند و هیچ کدام از 11 امام ما به دلیل بیماری یا کهولت سن یا سوانح طبیعی از دنیا نرفته اند، بلا استثناء همه 11 امام معصوم ما شهید شده اند.

وی ابراز داشت: دلیل غیبت امام زمان(عج) هم اینست که جانشان در خطر است و خداوند اراده کرده تا مردم و مسلمانان خودشان را اصلاح نکنند به جمع ما نیایند، تا ما تکلیف خودمان را با نائب امام زمان(عج) معلوم نکنیم و از او حمایت نکنیم، امام زمان(عج) هم ظهور نخواهند کرد، امام زمان(عج) بقیه الله و آخرین ذخیره الهی است و خداوند اجازه نمی دهد تا داستان مسلم و امام حسین(ع) بار دیگر تکرار شود، تا زمانی که مردم همان رفتار مردم کوفه را با مسلم  و نائب امام زمان خود دارند، خداوند هم امام معصوم(ع) را ظاهر نمی کند.
مدیر مسؤول هفته نامه نه دی افزود: قاعده اینست که تا ما با حضور و ظهور نائب امام زمان(عج) از امتحان الهی سربلند بیرون نیاییم، خداوند هم حجت خودش را ظاهر نمی‌کند، نائب امام(ع) معصوم نیست اما تقوا دارد و مراقب است تا گناه نکند، چنین شخصی امکان گناه برایش وجود دارد اما گناه نمی کند و خودش را حفظ می‌کند.

حجت‌الاسلام رسایی ‏‏توضیح داد: نماز و روزه و حج و دعا کردن همه از دین و دینداری هستند اما این ها همه دین نیستند، دین شامل مبارزه با ظلم و عمل به امر به معروف و نهی از منکر هم هست، دین به معنای« کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا» است، وقتی 11 امام معصوم ما شهید شده اند این به معنای آنست که دین از سیاست جدا نیست.

وی گفت: ائمه طاهرین(ع) در برابر ظلم سکوت نمی کردند و با انحرافات مبارزه می کردند، قاتلان ائمه اطهار(ع) گبر و بت پرست یا یهودی و مسیحی نبودند، همه قاتلان ائمه(ع)اهل نماز و روزه و حج بودند، امروز هم جان امام زمان(عج) در خطر است، حتماً آمریکا و اسراییل هم برای قتل امام زمان(عج) برنامه دارند، اما روایت می‌گوید بعد از ظهور امام زمان(عج) عده ای به جنگ ایشان می آیند و حضرت گردن آن ها را در کنار مسجد کوفه می زند.

نماینده سابق مجلس، افزود: روایت نمی گوید حضرت گردن این افراد را در واشنگتن و لندن می زند، یعنی عده ای به نام اسلام به مخالفت با امام زمان(عج) ‏می پردازند، همانطور که به نام اسلام با امام حسین(ع) جنگیدند، چه بسا عده ای که به جنگ امام زمان(عج) می آیند حتی ادعای تشیع هم بکنند.

رسایی ‏‏ابراز داشت: امروز تشیع انگلیسی در لندن بیش از 10 شبکه ماهواره ای دارد و در همه این شبکه ها در مورد اسلام و شیعه و اهل بیت(ع) صحبت می کند اما به سنی هم فحش می دهد، همان انگلیس که به این ها امکانات و پول می دهد فیلم توهین این ها به اهل سنت را به سنی ها می دهد و آن ها را علیه شیعه تحریک می کند، همان هایی که شیعه انگلیسی را سازماندهی می کنند داعش را هم به وجود آورده اند.

وی توضیح داد: در رأس شیعه انگلیسی عمامه به سر مشکی با رساله تقلید احکام هم هست، در شبکه های ماهواره ای که این ها دارند یک کلمه علیه اسراییل و آمریکا حرف نمی زنند، امام تا جایی که امکان دارد علیه امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب صحبت می کنند، اگر در انگلیس گوسفند و مرغ سر ببرند، پلیس به دلیل ترویج خشونت افراد خاطی را دستگیر می کند، اما همین پلیس در روز عاشورا از قمه زنان حمایت و محافظت می‌کند.

کسانی که ائمه(ع)را به شهادت رساندند اهل نماز و روزه بودند‏/ افراد با نام یار امام(ره) به تحریف خط امام(ره) می پردازند

مدیر مسؤول هفته نامه نه دی ابراز داشت: اگر قرار باشد کسی به دین ضربه بزند عمامه بر سر می‌گذارد و لطمه می زند، همه کسانی که ائمه(ع) را به شهادت رساندند اهل نماز و روزه بودند، اگر کسی بخواهد انقلاب خمینی(ره) را نابود کند به نام کمونیست وارد نمی شود، بلکه خودش را یار امام(ره) معرفی می کند و بعد هم شروع به تحریف خط امام(ره) می کند و می‌گوید امام(ره) مخالف شعار مرگ بر آمریکا بود.

رسایی گفت: امام خمینی(ره) فرمودند آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند، اما همان امام(ره) فرمودند بترسید از عمامه به سری که زندگی اشرافی داشته باشد، حال وای به حال روزی که همین عمامه به سر اشرافگرا مسؤل هم بشود.

وی اظهار داشت: محرومین و مستضعفین اصلی ترین پایه های انقلاب هستند و مسؤلان باید توجه توجه کافی به آن ها داشته باشند، در جمهوری اسلامی اکثر مسؤلان از جمله نمایندگان مجلس، رئیس جمهور و اعضای شورای شهر و روستا با رأی مردم انتخاب می شوند، حتی رهبری هم  با رأی غیرمستقیم مردم و از طریق انتخاب نمایندگان مجلس خبرگان تعیین می شود.

مدیر مسؤل هفته نامه نه دی ‏ابراز داشت: امروز رهبر انقلاب در برابر جوان بیکار و خانواده ای که نمی‌تواند اسباب ازدواج جوانش را تهیه کند اظهار شرمندگی می کنند، اما از آن طرف هم مقام مسؤل در جمهوری اسلامی که با رأی مردم هم انتخاب شده به خاطر لغو یک سخنرانی غیرقانونی یک نفر ابراز شرمندگی می‌کند، شرمندگی اصلی برای دولت آنجاست که 6 وزیر کابینه ثروتی از 300 تا هزار میلیارد تومان دارند.

رسایی تصریح کرد: آقای نعمت‌زاده غیر از 4 سال دولت دهم تاکنون یا وزیر و معاون وزیر و یا مدیر شرکت های بزرگ نفتی بوده و طبق قانون در دورانی که وزیر بوده ‏حق حضور در شرکت های خصوصی را نداشته در حالی که عضو هیئت مدیره یا مدیرعامل 19 شرکت خصوصی بوده است، همین آقا ثروتی معادل با یک‌هزارمیلیارد تومان دارد.

وی افزود: اگر مردم مراقب نباشند و به افرادی در مجلس یا ریاست جمهوری رأی دهند که به فکر محرومان و مردم نباشند، خودشان ضرر می کنند و معیشت مردم هم ضربه می خورد، در چنین شرایطی انقلاب هم در خطر قرار می گیرد، پس لازم است تا مردم شاخصه های انقلابیگری و مسلمانی را در افراد در نظر بگیرد و بر اساس شاخصه های اصول اساسی اسلام و انقلاب به افراد باتقوا و لایق رأی دهند.

انتهای پیام/تسنیم