سرویس: اقتصادی 15:15 - پنجشنبه 26 اسفند 1395

رئیس اتحادیه پوشاک اصفهان

قدرت خرید مردم پایین است/ تشدید بازرسی‌ها برای مقابله با ورود پوشاک قاچاق

رئیس اتحادیه پوشاک اصفهان گفت: خوشبختانه قیمت‌ پوشاک نسبت به قبل تغییر آن‌چنانی نداشته است اما قدرت خرید در مردم وجود ندارد.

به گزارش اصفهان شرق، ابراهیم خطابخش درباره وضعیت بازار پوشاک اصفهان قبل از ایام نوروز اظهار داشت: متاسفانه بازار پوشاک اصفهان، در وضعیت رکود شدیدی قرار داشت اما با نزدیک شدن به ایام نوروز وضعیت کمی بهتر شده و مردم خرید خود را برای نوروز 96 انجام می‌دهند.

وی تصریح کرد: تصور ما برای خرید مردم در شب عید محقق نشده است و در مقایسه با سال‌های گذشته فروش پوشاک به مقدار چشم‌گیری کاهش یافته است.

رئیس اتحادیه پوشاک اصفهان در پاسخ به این سئوال که “چه عواملی در رکورد بازار پوشاک اصفهان نقش دارند”، بیان کرد: یکی از عوامل مهم نقدینگی است. خوشبختانه قیمت‌ها نسبت به قبل تغییر آن‌چنانی نداشته است اما قدرت خرید در مردم وجود ندارد.

وی درباره فعالیت‌های صورت گرفته در مورد عدم ورود اجناس قاچاق به بازار پوشاک گفت: بازرسی‌های پیش‌بینی شده در این مورد بر فعالیت پوشاک‌داران استان اصفهان انجام شده و اگر وضعیت ورود پوشاک قاچاق را با 7 ماه پیش مقایسه کنیم، میزان آن به مقدار 80 درصد کاهش یافته است.

خطابخش تاکید کرد: از اواخر بهمن ماه نظارت و بازرسی‌ها برای خرید و فروش شب عید، ورود کالاهای خارجی، رعایت درصد سود قانونی افزایش پیدا کرده است اما متاسفانه قدرت خرید مردم بسیار پایین است.

انتهای پیام/تسنیم

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.