سرویس: اخبار شهرستان » جرقویه علیا 13:41 - یکشنبه 27 بهمن 1392

مصوبات اتاق فكر جرقویه علیا

نشان معلمین فناور را از آن خود کنید

اتاق فکر اداره آموزش و پرورش جرقویه علیا با هدف تشویق به سوی فناوری همکاران، نشان معلمین فناور را اهدا خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق در جرقويه عليا: به دنبال تشكيل اتاق فكر در اداره آموزش و پرورش جرقويه عليا چالش ها و مشكلاتي توسط افراد حاضر ارائه شد.

استفاده نكردن همه افراد از فناوري اطلاعات يكي از مشکلات پیش رو مي باشد.

بر همین اساس و به منظور تحقق اهداف مطرح شده در اتاق فكر، مصوباتي به منظور مهم خواندن فناوری به تصويب رسید،  كه به شرح ذیل مي باشد:

– حداقل مهارت براي استفاده از سيستم هاي رايانه اي و بكار گيري آن در امر آموزش اين است كه همكاران نحوه استفاده از نرم افزار word ، سيستم اتوماسيون اداري، اينترنت، ايميل، وبلاگ، برد هوشمند و نصب ويندوز را بدانند. به منظور تحقق اين امر از بين همكاران آشنا با كامپيوتر كه قبلا دوره آموزشي لازم را گذرانده اند افرادي بعنوان پشتيبان معرفي شوند كه سايرين بتوانند با راهنمايي آنان مطالب مورد نياز خود را فراگرفته و به انتظارات مطرح شده دست پيدا كنند.

– در ارديبهشت ماه 93 آزموني از مهارت هاي ياد شده بعمل خواهد آمد و براي افرادي كه نمره لازم را كسب نمايند گواهينامه صادر خواهد شد و در ارزشيابي سالانه لحاظ می شود.

– به كار گيري همكاران در پست هاي مديريت و معاونت مدارس منوط به تسلط لازم در فناوري و موضوعات مطرح شده خواهد بود.

– به منظور الگو سازي براي استفاده مناسب از فناوري با اعطاي نشان” معلمين فناور” به همكاران معرفي شود و از آنها تجليل به عمل آید.

– طرح آمار گيري از همكاران و دانش آموزان كه در منازل خود سيستم رايانه اي دارند و مورد استفاده قرار مي دهند اجرا خواهد شد تا در برنامه ريزي هاي بعدي مورد استفاده قرار گيرد.

 

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.