سرویس: سیاسی 15:05 - یکشنبه 22 اسفند 1395

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) اصفهان:

ایثار و شهادت از موضوعات بکر حوزه هنر است/ در مقابل تولیدات دروغ غربی باید آثار فاخر بسازیم

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) اصفهان گفت: ایثار و شهادت و دفاع مقدس از موضوعات بکر و دست نخورده حوزه فرهنگ و هنر است و باید بیشتر از آن به این موضوع پرداخته شود؛ رسانه‌های غربی با امکاناتی که در دست دارند آثار جذابی تولید می‌کنند که دروغ‌هایی را در سطح جهان به نمایش می‌گذارد.

به گزارش اصفهان شرق، غلامرضا سلیمانی پیش از ظهر امروز در مراسم رونمایی از تولیدات فاخر فرهنگی سپاه صاحب‌الزمان (عج) اصفهان اظهار کرد: مهم‌ترین قدرشناسی از تولید کننده‌های این آثار فاخر این است که بستری فراهم شود تا این هنرمندان بتوانند ایده‌های خود را به محصولات قابل استفاده تبدیل کنند.

وی افزود: در جامعه امروز به ویژه در میان نسل جوان احتیاج به تولیدات فاخر فرهنگی وجود دارد، در سیر تاریخ هر ملت تحولی باعث حادث شدن روزهای مهم می‌شود که در آن انسان‌های بزرگی قرار دارند؛ حقایق بزرگی در دوران معاصر وجود دارد که ما موفق نشدیم تصویر خوبی از آن حقایق و انسان‌ها را برای نسل حاضر درست کنیم و این فاصله بزرگی بین ما و نقطه‌ای که باید باشیم، به وجود می‌آورد.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان خاطر نشان کرد: حرکتی که آغاز شده حرکت مقدسی است و بنا داریم پشتیبانی‌های وسیعی در حیطه فرهنگی هنری از این حرکت داشته باشیم.

وی عنوان کرد: در شهر اصفهان موارد زیادی برای به نمایش کشیدن وجود دارد و ما نتوانستیم حق مطلب را در مورد این افراد ادا کنیم و باید برای نسل حاضر این افراد را به خوبی به تصویر بکشیم.

سلیمانی تصریح کرد: کاری که در مورد شهید زرین و محسن صفوی انجام شده قدمی بسیار ارزشمند است اما در مقیاسی که ما باید کار انجام دهیم کار مختصری است که امیدواریم خوش یمن باشد.

وی بیان کرد: پشتیبانی از فیلم سینمایی شهیده طیبه واعظی را در دست انجام داریم که توسط یکی از کارگردانان کشور در حال تولید است.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان گفت: ما دست کمک به سوی هنرمندان دراز می‌کنیم و انتظار داریم به میدان بیایند و در همه موضوعات به ویژه ایثار، شهادت و دفاع مقدس تولیدات فاخری داشته باشند.

وی اذعان داشت: ایثار و شهادت و دفاع مقدس از موضوعات بکر و دست نخورده حوزه فرهنگ و هنر است و باید بیشتر از آن به این موضوع پرداخته شود.

سلیمانی ادامه داد: تولیدات حاضر نشان دهنده این است که می‌توان دست به دست هم دهیم تا انرژی و انگیزه‌ای در ما به وجود آورد تا در سال 96 بتوانیم تولیداتی به نام شهر اصفهان چه در رسانه ملی و چه در فضای مجازی انتشار دهیم تا در دسترس مردم عزیز ما قرار گیرد.

وی خاطر نشان کرد: اگر تولیدات فرهنگی فاخر و جذاب نداشته باشیم، نمی‌توانیم با مخاطب ارتباط خوبی برقراری کنیم و این لزوم تولیدات فاخر فرهنگی و هنری است.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان تصریح کرد: رسانه‌های غربی با امکانات و رسانه‌هایی که در دست دارند آثار جذابی تولید می‌کنند که دروغ‌هایی را در سطح جهان به نمایش می‌کشد و یکی از موضوعاتی که در این تولیدات مورد هدف قرار گرفته جمهوری اسلامی ایران است.

وی عنوان کرد: شهرداری اصفهان، صدا و سیما و همه کسانی که در ارتباط با رسانه و هنر اصفهان هستند بیایند در کنار هم قرار بگیریم و تولیدات فاخری برای فرهنگ و هنر اصفهان داشته باشیم.

انتهای پیام/فارس

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.