سرویس: اجتماعی 10:53 - پنجشنبه 21 شهریور 1392

نمایشگاه اولین کنگره بین المللی امامزادگان کل کشور

مجموعه فرهنگی قرآنی آستان مقدس امامزاده اسحاق (ع) هرند در اولین نمایشگاه کنگره بین المللی امامزادگان حضوری فعال و پرشور داشت.

امینی مسئول امور فرهنگی آستان امامزاده اسحاق (ع) هرند در گفتگو با خبرنگاراصفهان شرق بیان کرد : این اولین کنگره بین المللی ویژه امامزادگان کل کشور می باشد که با حضور میهمانان داخلی و خارجی از اهمیت بالایی برخوردار است.ایشان افزود در مراسم افتتاحیه این کنگره و نمایشگاه حضرت حجت الاسلام و المسلمین محمدی نماینده محترم ولی فقیه و سرپرست سازمان اوقاف و امور خیریه به تبیین اهداف و نقش والای امامزادگان در تمدن اسلامی و به تبع تمدن شیعی پرداختند.

DSC08201
مسئول امور فرهنگی امامزاده اسحاق (ع) هرند خاطر نشان کرد که در این نمایشگاه که در کنار کنگره برگزار شده است از 22 استان کشور ادارات اوقاف و امور خیریه حضور یافتند و از استان اصفهان به عنوان میزبان این مراسم 6 امامزاده برجسته و شاخص انتخاب گردید که آستان مقدس امامزاده اسحاق(ع) هرند يکی از این بقاع می باشد.

DSC08116

ایشان افزود که نرم افزاهای تولیدی مجوعه فرهنگی قرآنی آستان مقدس امامزاده اسحاق (ع) هرند از جمله مواردی است که در این نمایشگاه در معرض دید عموم و همچنین مسئولین کشوری و استانی قرار گرفت.علاوه بر این کلیه فعالیتهای فرهنگی و مذهبی سال جاری نیز در قالب گزارشات به اطلاع مردم رسید.

DSC08190 DSC08203

این نمایشگاه از ساعت 16 روز 19 شهریور ماه آغاز و با سخنرانی حضرت حجت الاسلام و المسلمین قرائتی و حضرت حجت الاسلام و المسلمین محمدی نماینده محترم ولی فقیه و سرپرست سازمان اوقاف و امور خیریه در روز 20 شهریور ماه به اتمام رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.