سرویس: خواندنی 12:55 - پنجشنبه 19 اسفند 1395

قابل توجه کاربران تلفن همراه؛

چگونه آنتن دهی موبایل را تقویت کنیم؟

ضعیف شدن آنتن موبایل امری آزار دهنده در مواقعی است که نیاز به برقرار تماس دارید، با دو روش می توانید آنتن موبایلتان را تقویت کنید.

به گزارش اصفهان شرق،بسیاری از مواقع در مکان‌هایی قرای می گیریم که آنتن دهی موبایل به شدت کم شده و ما را در برقراری تماس دچار مشکل می کند، این کاهش قدرت آنتن دهی به خصوص زمانی که نیاز به تماس های ضروری دارید بیشتر شما را آزار می دهد، دو راه ساده وجود دارد که می توانید با به کارگیری آنها این مشکل را تا حدودی کاهش دهید.

آنتن های تقویت کننده سیگنال یکی از بهترین روش ها برای زمانی است که تلفن همراه شما آنتن ندارد، این دستگاه به روتر وای فای متصل می شود سیگنالی با مسافت کوتاه را مخابره کرده و آنتن دهی محلی که قرار دارید را بهبود می بخشد.

البته بهتر است بدانید برخی از این دستگاه ها برای اپراتورهای خاص طراحی شده اند و تنها مشترکان آن اپراتور می توانند از دستگاه های تقویت کننده سیگنال استفاده کنند، برخی دیگر از این دستگاه ها چند اپراتور را پشتیبانی می کنند و پوشش مناسبی برای مشترکان خواهد داشت.

روش دیگر برقراری تماس از بستر wifi است، به قسمت تنظیمات وای فای در تلفن همراه خود بروید و اگر کلمه WiFi calling را مشاهده کردید بدانید که تلفن همراه شما از این قابلیت پشتیبانی می کند، پس از اطمینان از این پشتیبانی می توانید با اتصال به یک شبکه wifi سیگنال های مخابراتی را دریافت کرده و با خیال راحت تماس برقرار کنید.

کاربران ios هم در قسمت تنظیمات، phone می توانند گزینه WiFi calling را ببینند، این امکان در اروپا و امریکا فعال است و چند ماه پیش نیز در ایران به صورت پایلوت راه اندازی شد اما هنوز به خبری از استفاده سراسری از این امکان منتشر نشده است.

انتهای پیام/خبرنگاران جوان

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.