سرویس: اجتماعی 13:00 - چهارشنبه 18 اسفند 1395

صبح امروز برگزار شد؛

يک روز همراه با مجلات رشد در دبستان انديشه/تصاویر

صبح امروز طرح يک روز با مجلات رشد دانش آموزان در مدرسه انديشه محمد آباد برگزار شد.

به گزارش اصفهان شرق، صبح امروز طرح يک روز با مجلات رشد دانش آموزان در مدرسه انديشه محمد آباد برگزار شد.

دانش آموزان با توجه به مجلات رشد که در طول سال تحصيلي دريافت کرده اند کاردستي ها، مطالب آموزنده، آشپزي ها، نمايش و… تهيه و به نمايش مي گذارند.

در اين طرح دانش آموزان با علاقه مندي هاي خود بيشتر آشنا مي شوند. مجلات رشد مطالب مفيد و ارزنده براي دانش آموزان دارد که اطلاعات آن ها را بالا مي برد.

مجلات رشد می‌تواند دست مایه‌ای برای فعالیت‌های تربیتی و پرورشی مدارس، کمک به فرایند یاددهی و یادگیری، ارزشیابی تحصیلی، ارتقای نیروی انسانی از بعد دانشی و مهارتی خانواده ها و انجمن اولیا و مربیان است.

همچنین ارتباط بین مجلات رشد با سایر فعالیت های آموزش و پرورش در ترویج فرهنگ مطالعه، تقویت و ترویج هویت ملی و دینی، نشاط، شادابی و غنی سازی اوقات فراغت، توسعه سواد خواندن، ارتقای سطح دانش و رواج خلاقیت دانش آموزان بسیار مؤثر و سودمند خواهد بود.

در مجلات کمک آموزشی رشد مانند مجلات دیگر صفحه هایی به رویدادهای جالب، سرگرمی، جدول و بازی، ظنز و فکاهی، گفت و گو و گزارش اختصاص دارد  اما طنز، سرگرمی، بازی و جدول های مجلات کمک آموزشی، ضمن سرگرم کردن مخاطب و جلب توجه او به مجله، مفاهیم عمیق آموزشی را نیز به او انتقال می دهند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.