اصفهان شرق

احساس ضرورت شکل‌گیری دولتی که دغدغه احیای زاینده‌رود، توزیع عادلانه آب و حقابه کشاورزان را داشته باشد

کدخبر: 128183
1395/12/18 در ساعت 18:00

به گزارش اصفهان شرق، ستاد جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در بخش مرکزی  شهرستان اصفهان در راستای حمایت از انقلابی‌گری بیانیه‌ای را صادر کرد که متن این بیانیه به شرح زیر است.

در این بیانیه آمده است: ملت انقلابی ایران اسلامی در گذرگاه‌های سخت انقلاب و در گذار از پیچ تاریخی این زمان باید بتواند نقشی چشمگیر و قابل تحسین ایفا کند و این مهم صورت نمی‌گیرد جز با اراده و عزم ملی که همراهی مردمی انقلابی با دولت انقلابی را می‌خواهد.

در بخش دیگری از این بیانیه تصریح شده است: مردم ما هر آن چه داشتند از جان و مال خود در صحنه‌های مختلف انقلاب ایثار کرده و تلاش کردند تا نظامی انقلابی بر اساس مبانی و اندیشه‌های ناب اسلام محمدی(ص) و بر اساس تفکرات بنیان‌گذار انقلاب اسلامی برپا کنند و حرکت انقلاب خود را وابسته به هیچ قدرت شرقی و غربی نمی‌دانند.

ستاد جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در بخش مرکزی شهرستان اصفهان بیان داشته است: بر همین اساس دولتمردان ما باید کسانی باشند که باور انقلابی و عزم انقلابی و خوی استکبارستیزی آن‌ها محسوس باشد و نه اینکه گردش چرخ  انقلابی کشور را در گرو رابطه با ظالمان عالم و مستکبرانی بدانند که با ایجاد تحریم‌های ظالمانه بر ملت شریف ایران اسلامی مقابل پیشروی این انقلاب ایستاده‌اند.

در ادامه این بیانیه می‌خوانیم: ما مردم انقلابی بخش مرکزی اصفهان طی دوران مختلف انقلاب به خصوص در هنگام فتنه‌های بزرگ ایستادگی و پایبندی خود را به انقلاب اسلامی و حضرت امام خمینی(ره) و نایب بر حق ایشان امام خامنه‌ای نشان داده‌اند و در این برهه حساس به دنبال شکل‌گیری دولتی هستند که دغدغه اصلی آن حل مشکلات مردم و از جمله مشکل مردم بخش مرکزی اصفهان در احیای زاینده‌رود و توزیع عادلانه آب و حقابه کشاورزان این خطه از ایران اسلامی باشد نه اینکه نارضایتی و گله‌مندی مردم را باور نداشته و دادن وعده‌های تو خالی و دروغ‌های بزرگ را سرلوحه کار خود بداند.

در قسمت دیگری از بیانیه ستاد جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در بخش مرکزی  شهرستان اصفهان تصریح شده است: در همین راستا با توجه به حرکت عظیم دلسوزان انقلاب و تشکیل جبهه مردمی انقلاب اسلامی و دغدغه‌های این عزیزان در رابطه با حل مشکلات اقتصادی مردم و ایجاد روحیه انقلابی و جهادی در آبادانی علمی و فرهنگی و اقتصادی کشور عزیزمان حمایت خود را از این حرکت عظیم و خودجوش که از بطن جامعه برخواسته اعلام می‌کنیم و از خداوند منان می‌خواهیم بتوانیم گامی بزرگ در عصر ظهور مولا و سرورمان آقا صاحب الزمان(عج) برداریم.

در پایان این بیانیه آمده است: موجودیت جبهه مردمی انقلاب اسلامی بخش مرکزی شهرستان اصفهان را اعلام کرده و از تمام مردم انقلابی این منطقه می‌خواهیم تا با پیوستن به این حرکت خودجوش انقلابی بار دیگری با آرمان‌های امام و رهبری پیمان ببندند.

انتهای پیام/فارس