سرویس: اخبار شهرستان » جرقویه سفلی 00:36 - یکشنبه 27 بهمن 1392

صدای مردم جرقویه سفلی در امواج رسانه قرار گرفت

دفتر نمایندگی اخبار و اطلاعات بخش جرقویه سفلی با حضور معاون اطلاعات و اخبار صدا و سیمای مرکز اصفهان افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اصفهان شرق: ناظر معاون اطلاعات و اخبار صدا و سیمای مرکز اصفهان در مراسم بهره برداری از دفتر اخبار و اطلاعات بخش جرقویه سفلی با بیان برخی کم کاری ها در پوشش خبری اخبار بخش در گذشته اظهار داشت: امیدواریم با پوشش خبری رویداد ها و اخبار در سطح منطقه و ارسال گزارشات در خصوص مشکلات توسط مسئول این دفتر گامی مثبت و مهم در راستای ایفای نقش خبر نگاری داشته باشند.

جعفری بخشدار جرقویه سفلی با مهم خواندن نقش این دفتر در پیشرفت و توسعه منطقه بیان نمود: امید آن داریم که با توجه به ظرفیت های خبری بخش صدای مردم جرقویه سفلی از این طریق به گوش مسئولین استان برسد.

حجت الاسلام علیرضا فرهنگ امام جمعه شهر نصر آباد در این جلسه خواستار انعکاس مشکلات و معضلات جرقویه در زمینه ی حمل ونقل عمومی و اشتغال از طریق خبر به مسئولین استان از طریق این دفتر خبری شد.

وی در ادامه با اشاره به مزایای رسانه در انتقال مشکلات به مسئولین متذکر شد: رسانه ها با تهیه گزارش از کسانی که خود با مشکلات از قبیل حمل و نقل بین شهری دست و پنجه نرم می کنند می توانند جدا از انعکاس خبری این مشکلات حس امیدواری را در مطرح شدن معضل به وجود آورند در واقع دفتر خبری بلند گویی بین مردم و مسئولین می باشد.

لازم به ذکر است قادریان به عنوان مسئول خبری این نمایندگی انتخاب شد.

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.