سرویس: دسته‌بندی نشده 09:22 - چهارشنبه 18 اسفند 1395

بخشدار بن رود در ستاد سفرهای نوروزی؛

طبیعت گردشگری بخش بن رود آماده پذیرایی از مسافران نوروزی

احمد صادقی گفت: گردشگران و مسافران زیادی از داخل و خارج از کشور با توجه به آثار و ابنیه تاریخی و طبیعیت گردشگری زیادی که در بخش بن رود و شهر ورزنه وجود دارد به این بخش سفر می کنند.

به گزارش اصفهان شرق، جلسه هماهنگی ستاد سفرهای نوروزی بخش بن رود با حضور بخشدار بن رود و جمعی از مسئولان ادارات در محل سالن اجتماعات بخشداری بن رود  برگزار شد.

بخشدار بن رود در ستاد اجرایی هماهنگی سفر بخش بن رود ضمن عرض خير مقدم به حضار در جلسه در خصوص آمادگی ادارات در ایام تعطیلات نوروزی اظهار کرد:  گردشگران و مسافران زیادی از داخل و خارج از کشور با توجه به آثار و ابنیه تاریخی و طبیعیت گردشگری زیادی که در بخش بن رود و شهر ورزنه وجود دارد به این بخش سفر می کنند.

احمد صادقی ادامه داد: باید از این پتانسیل به خوبی استفاده کنیم، چرا که باعث رونق بخش می شود و مسئولان این امر مهم را باید مدیریت کنند.

وی افزود: همه دستگاه ها باید به نحو احسن در خدمت مسافران نوروزی باشند تا بخش بن رود در سال 96 به عنوان نمونه شناخته شود و همکاری همه جانبه مسئولان ذیربط را برای هر چه بهتر شناساندن این پتانسیل قوی در این منطقه را خواستاریم.

بخشدار بن رود تصریح کرد: ادارات مربوطه آمادگی مدیریت بحران را داشته باشند و اداره حمل و نقل جاده ای، دهیاران و شهرداری موظف به آماده نمودن زیرساخت های ترافیکی هستند.

در ادامه مسئولان در جلسه صحبت ها و نکته نظرات خود را در این امر بیان کردند.

 تعمیر و مرمت جاده تالاب گاوخونی توسط اداره حمل و نقل جاده ای، آمادگی کامل درمانگاه ها و اورژانس در ایام نوروز برای خدمات رسانی از جمله مصوبات این جلسه بود.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.