سرویس: اقتصادی » کشاورزی و دامپروری 00:26 - یکشنبه 27 بهمن 1392

در انتظار یک دیدار

ابهام در سفر وزیر نیرو به شرق اصفهان

پیرو جلسه وزیر نیرو با نماینده کشاورزان اصفهان که در تهران برگزار شد، مقرر گردید وزیر نیرو بازدید میدانی از منطقه شرق اصفهان داشته باشد، حال کشاورزان منتظرتحقق دیدار هستند.

به گزارش اصفهان شرق: مدتی از جلسه ی دیدار نمایندگان کشاورزان با وزیر نیرو می گذرد، جلسه ای که با تحقق آن چشم ها منتظر جوابی قانع کننده و صدایی رسا جهت به ثبت رساندن حقابه ی به حق کشاورزان بود.

 کشاورزان در آن جلسه آمار و ارقام های مطرح شده را به خوبی به وزیر نیرو ارائه دادند تا حقابه های در تاریخ نگاشته و عدم توزیع آن مطابق اصل 44 توزیع عادلانه آب را به وضوح نشان دهند.

در راستای آن جلسه قرار بر این شد که پیرو نحوه پرداخت خسارت به کشاورزان طبق ماده ی 44 قانون توزیع عادلانه ی آب وزیر نیرو بازدید میدانی در این زمینه انجام دهند تا بررسی اجمالی نسبت به شرایط فعلی منطقه و نحوه حقابه ها و چگونگی پرداخت خسارت مطالبی طبق قانون و ماده ی 44 توزیع عادلانه آب انجام پذیرد.

به هر حال هر بازدید مزیت های نسبی خود را خواهد داشت و حداقل مزیت، به وجود آوردن ذهنیت برای بالاترین مقام اجرایی در زمینه ی مسائل آب و کشاورزی خواهد بود.

نظام صنفی و کشاورزان مشتاقانه منتظر بازدید وزیر نیرو از منطقه و نحوه چگونگی محاسبات می باشند و این در حالی است که هنوز زمان قطعی اعلام نشده است.

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.