سرویس: اقتصادی » نماینده مجلس 12:15 - شنبه 14 اسفند 1395

نماینده اصفهان در مجلس

تونل سوم کوهرنگ از ردیف بودجه ملی خارج شد

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: برای اجرای سد بهشت آباد ۳ میلیارد تومان در نظر گرفته شده که به معنی “هیچ” است و تونل سوم کوهرنگ از ردیف بودجه ملی خارج شد.

به گزارش اصفهان شرق، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد سالک ، درباره جلسه بنیاد مطالعات و پیشرفت نصف جهان و اظهارات جهانگیری معاون اول رئیس جمهور پیرامون مصمم بودن دولت در برطرف کردن مشکلات آب اصفهان اظهار داشت: در زمینه برطرف شدن مشکلات آب اصفهان فقط مصوبات 9گانه‌‌ شورای عالی آب را شاهد بودیم که این نیز فقط مصوبه بوده است و کار دیگری صورت نگرفته است.

وی افزود: در همین راستا صحبت‌هایی مطرح شده که چنین و چنان می‌کنیم به عنوان مثال موضوع انتقال آب به فلات مرکزی مطرح می‌شود اما با کمال تأسف باید گفت در بودجه شاهد بودیم که برای سد بهشت‌آباد فقط 3 میلیارد تومان در نظر گرفتند که به معنی “هیچ” است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اجرای تونل سوم کوهرنگ تصریح کرد: برای ساخت این تونل نیز اعتبارات لازم در ردیف بودجه‌های استانی قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: این موضوع سبب شده تا اعتبار لازم در نظر گرفته شده برای این پروژه از بخش بودجه ملی به بودجه استانی تنزل پیدا کند بنابراین آنچه که ما به دست آوردیم فقط مصوبات شورای عالی آب بوده است.

انتهای پیام/تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.