سرویس: غیر تولیدی 12:02 - شنبه 14 اسفند 1395

در بیانیه جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی بخش جلگه آمده است

لزوم همراهی و همدلی مردم برای حل مشکلات اقتصادی کشور

در بیانیه جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی بخش جلگه آمده است: از امت فهیم و انقلابی جلگه می‌خواهیم با تمام وجود در راستای اهداف و مأموریت‌های جبهه به ویژه حل مسائل و مشکلات مردم ایران اسلامی در حوزه اقتصادی همراه و همدل شوند.

به گزارش اصفهان شرق، جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی بخش جلگه با صدور بیانیه‌ای مطرح کرده است: اینک ملت بزرگ ایران در یک مقطع تاریخی حساس قرار گرفته و لازم است تصمیم تاریخی دیگری برای حفظ و تداوم انقلاب مبتنی بر ارزش‌ها و آرمان‌های انقلابی بگیرد و اکنون جبهه کفر و نفاق احزابی دیگر و خندقی دیگر را برای انحراف انقلاب طراحی کرده‌اند و با هم در مسیر انحراف نظام اسلامی ایران متحد شده‌اند.

در ادامه این بیانیه عنوان شده است: در این مقطع تاریخی نیروهای دلسوز انقلاب اقدام به بازیابی خود و اتحاد برای تداوم ثمره خون شهدا کرده‌اند و جبهه مردمی نیروهای انقلاب را در جهت هم‌افزایی و اتحاد نیروهای انقلاب و لبیک به ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) طراحی کرده‌اند.

در قسمت دیگری از این بیانیه آورده شده است: بنابراین مردم فهیم و انقلابی بخش جلگه اصفهان برای پاسداشت شهدای گران‌قدر و لبیک به دستور قرآنی اعتصام به حبل‌الله پشتیبانی کامل خود را از جبهه مردمی نیروهای انقلاب اعلام و تا زمانی که این جبهه در جهت منویات رهبر عزیز انقلاب حرکت کند از این جبهه حمایت خواهند کرد.

در پایان این بیانیه آمده است: از امت فهیم و انقلابی جلگه می‌خواهیم با تمام وجود در راستای اهداف و مأموریت‌های جبهه به ویژه حل مسائل و مشکلات مردم ایران اسلامی در حوزه اقتصادی همراه و همدل شوند.

انتهای پیام/فارس

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.