سرویس: اخبار شهرستان 06:42 - شنبه 14 اسفند 1395

به مناسبت روز حماسه و ایثار شهر ورزنه؛

یادواره 103 شهید شهر در خیمیه فاطمیون برگزار شد/تصاویر

به مناسبت تشییع پیکر پاک و مطهر هفت تن از شهدای عملیات کربلای پنج که در 12 اسفند 1364 در شهر ورزنه برگزار شده بود، این روز، روز حماسه و ایثار شهر ورزنه نام گذاری شده است.

به گزارش اصفهان شرق، شب گذشته یادواره 103 شهید شهر ورزنه به ویژه مراسم گرامی داشت شهیدان محمود شاهمیری، رضاعلی حیدری، عباس خدمتکاری، حسن تقیان ،محمود خلیلی، حسین حیدری خرم آبادی و احمدحبیب الهی که در روز 12 اسفند سال 1365 در شهر ورزنه تشییع شدند با حضور مسئولان و خانواده معظم شهدا در خیمیه فاطمیون بوستان شهدای گمنام برگزار شد.

 امام جمعه شهر ورزنه در این مراسم گفت: برپایی این مراسم برای گرامیداشت عظمت و بزرگی روح شهدا و تاأثیراتی است که بر جامعه گذاشته و وفاداری به آرمان‌های آن‌ها است.

 حجت الاسلام اسماعیل شامحمدی عزت و امنیت امروز ایران  را مدیون خون شهدا دانست و اظهار کرد: انقلاب هر روز زنده‌تر و پویاتر پیش می‌رود و رهبر معظم انقلاب نیز امروز به عنوان ناخدای کشتی انقلاب آن را در مسیر درست هدایت می‌کنند.

 وی افزود: شهدا بزرگ‌مردانی هستند که با ایمان راسخ برای آرمان خود جنگیدند و برای آیندگان هم آرمانی قرار دادند.

 در پایان با حضور روحانیت معززو مسئولان از7 خانواده معظم شهدا که فرزندان عزیزشان در این روز در شهر ورزنه تشییع شدند تجلیل و لوح سپاس اهدا شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.