سرویس: غیر تولیدی » نقلی 14:30 - شنبه 26 بهمن 1392

چاقو‌کشی در اردوی تیم ملی وزنه برداری

در روزهایی که حسین توکلی شاگردان خود را برای حضور قدرتمندانه در مسابقات آسیایی تایلند آمده می‌کند درگیری میان دو نفر از وزنه‌برداران نوجوان و بزرگسال به وجود می‌آید که یکی از این وزنه برداران به شدت از ناحیه دست مجروح می‌شود.

به گزارش اصفهان شرق: اردوی تیم ملی وزنه برداری نوجوانان برای اعزام به مسابقات آسیای تایلند در مجموعه ورزشی آزادی در حال برگزاری است.

گفته می‌شود قبل از اینکه تیم ملی به تایلند اعزام شود اتفاقاتی تلخ در اردو افتاده است که منجر به درگیری و چاقو کشی در اردوی تیم ملی شده است.

در روزهایی که حسین توکلی شاگردان خود را برای حضور قدرتمندانه در مسابقات آسیایی تایلند آمده می‌کند درگیری فیزیکی میان دو نفر از وزنه‌برداران نوجوان و بزرگسال به وجود می‌آید که یکی از این وزنه برداران به شدت از ناحیه دست مجروح می‌شود.

این در حالی است که کمتر از 14 روز به اعزام این تیم به مسابقات وزنه‌برداری نوجوانان آسیا زمان باقی‌ است و متاسفانه این طور تصور می‌شود که نظم و انظباط در اردوی تیم ملی رعایت نمی‌شود که کار به درگیری و زد و خورد کشیده می‌شود.

به هر حال امیدواریم با نظارت بیشتر مسئولان تیم‌های ملی وزنه برداری دیگر شاهد بروز چنین  مسائل تاسف برانگیزی نباشیم؛فعلا این ماجرا ختم به خیر شد،اما هیچ تضمینی وجود ندارد که اگر روند بی اخلاقی‌های این چنینی در اردو‌های تیم ملی ادامه یابد باید شاهد حوادث غیر مترقبه باشیم.

منبع: دانا

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.