سرویس: اخبار شهرستان 16:25 - چهارشنبه 11 اسفند 1395

در دیدار با پدر شهیدان سید مجتبی و سید حسن کاظمی مطرح شد؛

مردم قدردان ایثار و فداکاری شهدا هستند/ خانواده‌های معظم شهدا میراثی گران‌بها برای انقلاب اسلامی

پیش از ظهر امروز فرمانده بسیج مقاومت ناحیه امام علی (ع) اصفهان با حضور احمد صادقی بخشدار بن رود و جمعی از همراهان با سید تقی کاظمی پدر شهیدان سید مجتبی و سید حسن کاظمی دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش اصفهان شرق، ظهر امروز فرمانده بسیج مقاومت ناحیه امام علی (ع) اصفهان با حضور احمد صادقی بخشدار بن رود و جمعی از همراهان با سید تقی کاظمی پدر شهیدان سید مجتبی و سید حسن کاظمی دیدار و گفتگو کردند.

سرهنگ عجمی در این دیدار با تجلیل از صبر، ایثار و فداکاری‌های خانواده معظم شهیدان، جانبازان و ایثارگران گفت: خانواده شهدا، فرزندان برومند خود را در زمانی که کشور به آنان نیاز داشت در راه اسلام و انقلاب تقدیم کردند و این اجری بی‌پایان نزد خدای متعال خواهد داشت.

فرمانده ناحیه امام علی (ع) تصریح کرد: مردم ایران قدردان ایثار و فداکاری شهدا و خانواده‌های معزز آنان به ویژه خانواده هایی که چند شهید تقدیم کرده اند هستند و می‌دانند اگر این ایثارها نبود کشور و انقلاب حفظ نمی‌شد.

وی ادامه داد: خانواده‌های معظم شهدا میراثی گران‌بها و الگو برای انقلاب اسلامی به شمار می‌روند و دیدار از این خانواده‌ها موجب عزت و پالایش روح انسان می‌شود.

صادقی بخشدار بن رود در این دیدار بیان کرد: هدف از دیدار با خانواده‌های شهدا، ارج نهادن به مقام شامخ شهدا و الگو گیری از این خانواده‌ها در راه مسیر معنوی زندگی است.

بخشدار بن رود افزود: مهم تر از هدیه کردن فرزندان در راه اسلام، روحیه بلند خانواده شهداست که به راه و مسیری که برگزیدند افتخار می کنند و تردیدی در درست بودن اعتقادشان ندارند و امروز هم اگر خطری اسلام و انقلاب را تهدید کند، باز هم فرزندان خود را برای حفاظت از آرمان هایشان تقدیم خواهند کرد.

در پایان با تجلیل از صبر خانواده‌ شهدا بار دیگر با آرمان‌های امام راحل و شهدا تجدید بیعت کردند و به‌ رسم تکریم از این پدر معظم شهیدان تقدیر وت شکر به عمل آمد.

انتهای پیام/

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.